طراحی سایت


دلایل مجازات طراحی سایت توسط گوگل چیست

در گذشته هدف گیری کلید واژه ها در یک صفحه از مهم ترین عوامل حساسیت گوگل بود است که یکی از راه های خیلی خوب برای ارتقای سئو سایت نیز می باشد. توجه داشته باشید که تغداد کلید واژه های مرتبط در هر مقاله نباید بیش از حد و اندازه باشد، در هر صفحه فقط کلید واژه هایی را که با عنوان مقاله مرتبط هستند را هدف خود قرار دهید و آن ها را لینک کنید.
نام فایل تصویر
یکی دیگر از روش ها استفاده از کلمات کلیدی در نام فایل تصاویر سایت شماست . ربات های جستجوگر به خوبی این نام ها را جستجو و بررسی می کنند و عکس ها را بر اساس نام انها در نتایج جستجو ارائه می دهند. بهتر است عکس هایی که در سایت تان انتشار می دهید شامل یک کلمه کلیدی باشد و همچنین به جای زیر خط از خط فاصله در نامگذاری انها استفاده شود. بدون شک رعایت این نام گذاری ها در نهایت به بهبود سئو سایت شما منجر خواهد شد.
در هر صفحه تعداد کلید واژه ها باید متناسب با محتوا و کیفیت مقاله باید نزدیک به 8 تا باشد، در صورتی که تعداد کلید واژه ها بیش از اندازه باشد و متن کاملا بهینه شده باشد گوگل به راحتی متوجه شده و طراحی سایت را جریمه و مجازات می کند.

ریسپانسیو و واکنشگرا بودن طراحی سایت

نحوه و چگونگی نمایش وب سایت های مختلف در گوشی های هوشمند و تبلت ها از موارد مهمی به حساب میایند که این روزها بسیار مورد توجه گوگل قرار دارد. در صورتی که طراحی سایت شما به درستی در صفحه های نمایشگر موبایل و تبلت و دیگر دستگاه های هوشمند نمایش داده نشود، گوگل باعث کاهش سئو سایت شما در کلید های واژه های مورد سرچ می شوند.
در صورتی که سرعت لود سایت بالا باشد که این مشکل معمولا به دلیل وجود تصاویر زیاد و آپلود طولانی مدت آن ها می باشد، علاوه بر ناراضی بودن کاربران گوگل نیز باعث کاهش سئو سایت شما می شود.
یکی دیگر از حساسیت های موتورهای جستجو مخصوصا گوگل، خرید کردن از سایت های دایرکتوری، تبادل لینک و فروش می باشد. و در صورتی که لینک های خارجی که در وب سایت شما وجود دارد با صفحه ی مورد نظر و مقالات ارتباطی نداشته باشد باعث نابودی کامل وب سایت شما خواهد شد.
این آمار بدان معنا نیست که نباید لینک های خارجی را در وب سایت خود داشته باشید، حتی اگر تعداد لینک های خارجی هم کم باشد در این صورت باز هم امکان نابودی وب سایت شما بسیار زیاد می باشد، بهترین راه برای جلوگیری از نابودی ایجاد وبلاگ های تخصصی و لینک های مفید می باشد.

سئو و بهینه سازی طراحی سایت

یکی از فرآیند های منظم و متداول سئو و بهینه سازی سایت می باشد، در صورتی که قصد دارید به هر روشی سئو سایت خود را افزایش دهید و به هر روشی لینک های داخلی و خارجی را به وب سایت خود وارد کنید، گوگل آن را به عنوان خطا در نظر می گیرد و طراحی سایت را به حالت معلق درمیاورد.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید