طراحی سایت


طراحی سایت ارزان در تهران

امروزه با فراگیر شدن و رشد و پیشرفت اینترنت و راه یابی آن به دنیای کسب و کار افراد و اصناف مختلف برای رونق کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت کرده اند، برای مطرح شدن در دنیای کسب و کار شرکت ها مستلزم اقدام برای طراحی سایت برای حرفه ی خود می باشند. طراحی سایت را می توان راهی تبلیغاتی برای شرکت ها در نظر گرفت، راهی تبلیغاتی که هزینه ی کمتری را نسبت به تبلیغات دیگر به همراه دارد.
پیشنهاد ویژه ی ما به شما این است که به جای صرف هزینه های بالا برای ساخت یک سایت معمولی، از هزینه های کمتری استفاده کرده و از سایت های آماده ای از قبیل وردپرس و جوملا و انواع وب سایت های متن باز استفاده کنید و با صرف هزینه ای نه چندان زیاد صاحب ساتی جذاب و کارامد شوید. همیشه صرف هزینه های بالا به معنای کیفیت بالای کار نمی باشد گاهی با صرف هزینه های کمتر قادر خواهید بود به اهداف مدنظر خود در زمینه ی کاری دست یابید.

هزینه و تعرفه ی طراحی سایت ارزان

در بعضی از موارد صرف هزینه های بالا ممکن است تضمین کننده کارایی و کیفیت بالا و رسیدن به هدف اصلی شما نباشد. همه چیز بستگی به هدف شما از طراحی سایت در دنیای کاری دارد. اگر صرفا برای حضور داشتن در عرصه ی اینترنت میخواهید اقدام به طراحی سایت کنید، پیشنهاد ما به شما طراحی سایت ارزان و کم خرج می باشد.
اما اگر قصد گسترش سایت خود را دارید پیشنهاد میکنیم تا اقدام به طراحی سایتی اختصاصی برای خود و حرفه ی خود کنید زیرا از این طریق قادر خواهید بود به کسب و کار خود رونق دهید.

برخی از امکانات و ویژگی هایی که در طراحی سایت های ارزان می توان به کار برد عبارتند از:

• طراحی سایت های ارزان دارای کنترل پنل های فارسی و روان می باشند.
• طراحی سایت های ارزان دارای صفحه های ویژه ایی برای محصولات و خدمات می باشند.
• طراحی سایت های ارزان دارای گالری و اسلاید تصاویر می باشند.
• طراحی سایت های ارزان درگاه اتصال به بانک جهت خرید آنلاین دارند.
• طراحی سایت ارزان صفحه جستجو در سایت را دارند.
• در طراحی سایت ارزان آدرس سایت بر روی نقشه ی گوگل به نمایش درآمده است.
• طراحی سایت های ارزان دارای بی نهایت صفحه برای اخبار و مقالات می باشند.

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید