طراحی سایت


طراحی سایت خبری تسنیم

امروزه طراحی سایت های خبرگزاری متعددی راه اندازی شده است که هر کدام موفق شده اند بازدید کنندگان بسیاری را به خود جلب کنند اما در این میان طراحی سایت هایی که جدید ترین اخبار حقیقی را منتشر کرده اند ماندگار و موفق واقع شدند همچنین رتبه های برتر گوگل را از آن خود کرده اند. از آن جایی که کاربران اینترنت همواره در جستجوی به روز ترین اخبار در حوزه های گوناگون بوده اند به همین دلیل طراحی سایت های خبری هیچ گاه بی طرفدار نمانده اند اما گام اول در موفقیت طراحی سایت خبرگزاری جلب اعتماد کاربران است و این دقیقا همان چیزی است که سبب ماندگاری وب سایت های خبری می شود.
علاوه بر این طراحی سایت خبری می بایست واکنشگرا باشد چرا که امروزه کاربرانی که از گوشی های موبایل و تبلت ها برای ورود به سایت استفاده می کنند افزایش یافته بنابراین در صورت عدم نمایش صحیح طراحی وب سایت در سایر دستگاه ها موجب می شود نرخ ترافیک زیادی را از دست داده و طراحی سایت کاربران ماندگاری نداشته باشد. سرعت بالای بارگذاری صفحات و قالب طراحی سایت و فونت نوشته ها از فاکتور های قابل توجه در طراحی سایت های خبری می باشد.
طراحی سایت بیمه معلم

طراحی سایت

درباره طراحی سایت خبرگزاری تسنیم

سایت خبرگزاری تسنیم از جمله شرکت طراحی سایت های رسمی خبری است که در سال 91 راه اندازی شد و در حال حاضر نیز فعال می باشد. رتبه الکسای این سایت در ایران 41 می باشد که از اردیبهشت ماه افت 3 پله ای داشته است اما در مقابل رتبه جهانی خود را از 1801 به 1338 بهبود داده است. طراحی سایت خبری تسنیم تمام حوزه های خبری را پوشش می دهد و بدون جهت گیری خاصی سعی در آگاه سازی و انتشار اخبار حقیقی جوامع چه داخلی و چه خارجی دارد. خبرگزاری تسنیم در سایر شبکه های اجتماعی نظری ویسپی، اینستاگرام، سروش، آی گپ، فیسیبوک، توتیتر و... فعالیت دارد که تمامی آن ها در طراحی سایت خبرگزاری تسنیم معرفی شده اند.

طراحی سایت

بررسی طراحی سایت خبرگزاری تسنیم

در خصوص شکل ظاهری طراحی سایت تسنیم می توان به این نکته اشاره کرد که از سه ستون تشکیل شده و ستون آخری از سمت چپ به تبلیغات اختصاص یافته است. ستون وسط اخبار برگزیده و پر بازدید را تنها در قالب عنوان معرفی کرده که با کلیک کردن کابر امکان دسترسی به شرح کامل خبر را دارد. اولین ستون نیز مربوط به مهم ترین اخبار است که همراه با تصویر و توضیح یک خطی معرفی می شوند.