طراحی سایت


طراحی و ساخت وب سایت

در جهان امروز هم قدم نبودن با تکنولوژی و پیشرفت باعث شکست و عقب ماندن از رقبا خواهد شد. طراحی و ساخت وب سایت به عنوان ابزاری نوین که هم در عرصه تبلیغات و هم در عرصه فروش و بازاریابی توانسته است یکه تاز بازار شود یکی از مهم ترین ابزارهای همراهی با تکنولوژی های جدید می باشد. در کشورمان ایران نیز طراحی و ساخت وب سایت از سالیان قبل با شرکت نونگار پردازش و در تهران آغاز شد و امروزه بسیاری از شهرها شرکت های طراحی سایت و متخصصین این عرصه را در خود دارند. طراحی و ساخت سایت روز به روز در حال دگرگونی بوده و تغییر می کند. بنابراین کسانی که در این کار فعالیت دارند باید خود را با تغییرات جدید هماهنگ کرده و به روز باشند.

طراحی و ساخت وب سایت

روش های طراحی و ساخت سایت

طراحی و ساخت سایت به دو روش استاتیک و دینامیک انجام می گیرد. در طراحی و ساخت وب سایت استاتیک که امروزه چندان کاربرد ندارد و برای برخی از مشاغل که نیاز به ورود اطلاعات ندارند و ... فقط استفاده می گردد، سایت به دیتابیس اتصال ندارد و به عبارتی کنترل پنلی برای مدیریت آن وجود ندارد. در این نوع از طراحی و ساخت سایت باید خود طراح سایت در صورت نیاز تغییرات را اعمال نماید. برخلاف وب سایت استاتیک، طراحی و ساخت سایت دینامیک که امروزه رواج فراوانی دارد با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مدیریت شده و هر کسی با چند ساعت آموزش و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می تواند آن را اداره کرده و تغییراتی را انجام دهد.

طراحی و ساخت وب سایت

زبان های برنامه نویسی در طراحی و ساخت سایت

زبان های برنامه نویسی مورد استفاده در طراحی سایت زیاد هستند و در این بخش به زبان php می پردازیم. دلایل زیادی برای استفاده بیشتر از این زبان برنامه نویسی وب بین طراحان سایت وجود دارد از جمله اینکه php به عنوان نرم افزاری کد باز است. به همین دلیل استفاده از آن نیاز به هزینه ندارد. همچنین سرعت اجرا و پیاده سازی با php بسیار بهتر از دیگر زبان ها می باشد. در بخش بعدی به بررسی ویژگی ها و مزایا و معایب زبان php خواهیم پرداخت. سیستم ها مدیریت محتوا مانند جوملا و وردپرس و نیز اوپن کارت و ... را نیز در مقالات پیشین به صورت کامل و جامع توضیح دادیم که شما را دعوت به مطالعه آنها می کنیم. نتیجتاً طراحی و ساخت وب سایت امروزه می تواند گره از بسیاری کسب و کارها باز کرده و موجب رونق بازار شود.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اهواز

سئو سایت کرج

سئو کار کرج


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید