طراحی سایت


پنالتی شدن طراحی سایت توسط گوگل

شاید طراحی سایت رقیب شما محتوا کم کیفیتی تولید کند ولی در گوگل نسبت به طراحی سایت شما دارای رتبه بهتری باشد. اما به هیچ عنوان این موضوع جای نگرانی ندارد. این موضوع کاملا مشخصه که هر لینکی که به طراحی سایت شما داده می شود در نتایج جستجو گوگل تاثیر گذار است. اگر طراحی سایتی قانون گوگل را نادیده بگیرد جریمه می شود و با دور زدن قوانین گوگل در حقیقت با زرنگی می خواهند جایگاه خود را در نتایج جستجو گوگل بالا ببرند و ترا فیک بیشتری را جذب طراحی سایت خود کنند.
اما گوگل این طراحی سایت ها را نادیده می گیرد ومجازات می کند. تعداد بازدید از این سایت ها اگر به عنوان مثال 2000 نفر بوده به 400 نفر کاهش می یابد در حقیقت می گویند گوگل طراحی سایت آنها را پنالیز کرده. اصول موفقیتی پروژه های طراحی سایت از بهترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

طراحی سایت

دلایل جریمه گوگل در طراحی سایت چیست ؟

گوگل به دلایل مختلفی ممکن است طراحی سایت را جریمه کند .چرا که گوگل همیشه به دنبال این موضوع است که اطلاعات دقیق و محتویات تک را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهد و این فرایند را گوگل در اختیارطراحی سایت هایی که همیشه الگوریتم خودشان را به روز می کنند قرار می دهد. باید دقت شود که پیامی که به گوگل ارسال می گردد باید تمام جزیات آن توضیح داده شود و این پیام توسط شخص برسی می گردد و اگر مشکل طراحی سایت برطرف شده باشد از لیست اسپم خارج می گردد.
ناگفته نماند خارج شدن از این لیست همیشه به همین آسودگی نیست گاهی ممکن است چند روز و گاهی ممکن است چند ماهی طول بکشد و حتی ممکن است بدون اخطار گوگل پنالتی شده باشید .ولی بهر حال مجازات گوگل یک کابوس برای وب مستر و سئو کاران است و این موضوع را باید درک کنند که با هر روشی نمی توان گوگل را دور زد تا بتوانند طراحی سایت خود را بالا ببرند.

طراحی سایت

گوگل پنالتی در طراحی سایت چیست ؟

با توجه به این که در سال 78 الگوریتم گوگل در طراحی سایت خود را تغیر داد و یک نوار افزونه ای در بهینه سازی موتور جستجو ایجاد گردید و بعد از ایجاد صفحه انتشار رتبه بندی گوگل بهینه سازی موتور جستجو معنای دیگری به خود گرفت تقریبا می توان گفت بعد از یک دهه فعالیت گوگل به تغیرات الگو ریتم رتبه بندی خودش راشروع کرد. با انتشار الگوریتم پنگوین طراحی سایت ها به دلایل مختلفی جریمه می شوند به همین دلیل بهینه سازی موتور جستجو با دقت بالاتری انجام می گیرد.
همانطور که گفتیم خیلی از شرکت ها با دور زدن قوانین گوگل سعی در گرفتن نتایج بهتر دارند اما همانطور که گفتیم گوگل با اجرای الگوریتم پنگوئن در طراحی سایت می خواهد از این تقلب ها جلوگیری کند و جلوی آنها را می گیرد وبه آنها نمره منفی می دهد و این طراحی سایت هارا جریمه می کند. پس بنابراین توضیحا ت وقتی سایتی وارد گوگل پنالتی شود و نمره منفی دریافت کند این پیغام به علت اسپم شدن طراحی سایت مشخص می گردد و از شخص می خواهند مشکل را بر طرف کند وبه گوگل اطلاع دهد.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید