طراحی سایت

چرا الکسا مهم است و چگونه می توانید رتبه بندی الکسای خود را بهبود ببخشید؟

رنک آلکسا


رتبه الکسا چیزی است که بیشتر وبلاگ نویسان و صاحبان سایت ها بعد از رتبه بندی گوگل از آن مراقبت می کنند. حتی خیلی ها سخت تلاش می کنند که رتبه بندی و رنک الکسای خود را بهبود ببخشند. دانلود نوار ابزار الکسا و استفاده از آن در هنگام بازدید سایت به شما نشان می دهد که چگونه در حال تیراندازی در جهان وب هستید.

چرا الکسا مهم است؟


رتبه الکسا از اهمیت زیادی در دنیای وبلاگ نویسی برخوردار است. این امر می تواند در میزان اعتبار شما از دید بازدیدکنندگان تاثیر بگذارد. بیش از 75 درصد تبلیغات در اینترنت به خاطر بهبود رنک الکسا است.


چطور رنک الکسای خود را بهبود ببخشیم؟



استفاده از تگ Alt در تصاویر

alt tags


تگ های Alt باید در تمامی تصاویر شما باشد. استفاده از تگ های Alt بهترین روشی است که می توانید با استفاده از آن ها به موتور جستجو بگویید که عکس های شما در چه موردی است. تگ های Alt در کنار "عنوان مقاله" می تواند منجر به حداکثر رساندن تاثیر تصاویر در وب سایت شما شود.

ساخت لینک با کیفیت (لینک بیلدینگ)

الکسا با دامنه ای از طیف وسیعی از ویژگی های متمایز شناخته می شود. با این حال این درست نیست و برای به روزرسانی زمانی طولانی صرف می شود. لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت شما می آیند باعث بهبود رنک الکسا می شوند و یکی از عوامل رتبه بندی الکسا هستند. خود الکسا نیز در قسمتی میزان بک لینک های شما را نشان می دهد.

استفاده از شبکه های اجتماعی

شبکه اجتماعی


استفاده از شبکه های اجتماعی و انتشار مطالب سایت در آن ها خارج از اینکه در سئو سایت تاثیر دارد رنک الکسای شما را نیز بهبود می بخشد. همچنین باعث جلب رضایت کاربران شما خواهد شد. شبکه های اجتماعی تاثیر چشمگیری در بازدید سایت شما دارند.

دیگر عوامل رتبه بندی الکسا:

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید