طراحی سایت


الگوریتم freshness گوگل

چنانچه با الگوریتم freshness گوگل آشنا شوید می توانید از آن به نفع وب سایت خود استفاده کنید. در این مقاله ما را همراهی کنید تا با این الگوریتم گوگل آشنا شوید و اطلاعات مفیدی در رابطه با این الگوریتم در اختیارتان قرار گیرد. لازم به ذکر است با در پیش گرفتن یک سری راهکارها می ‌توان وب‌ سایت‌ ها را برای این الگوریتم سئو و بهینه نمود. با الگوریتم freshness گوگل آشنا شوید و از آن کمک بگیرید.
در دنیای پرسرعت امروز شاهد آن هستیم که هر روزه محتواهای بسیار زیادی تولید شده و در فضای اینترنت منتشر می گردد. گوگل الگوریتم های گوناگونی همچون مرغ مگس خوار، پاندا، کبوتر و... را مورد استفاده قرار می دهد تا بتواند بهترین محتواها را از بین حجم بالای محتواهای انتشاریافته در اینترنت انتخاب کند. استفاده از چنین الگوریتم‌ هایی موجب می شود گوگل قادر به تشخیص محتواهای فاقد کیفیت و کپی شده از مابقی محتواها باشد.
گوگل الگوریتم دیگری را نیز تحت عنوان الگوریتم freshness ارائه کرده است. با بهره ‌گیری از این الگوریتم گوگل می ‌تواند مانع از آن شود که محتواهای قدیمی در نتایج جستجو برای کاربران به نمایش درآیند. در حقیقت مزیت بهره‌ گیری از الگوریتم freshness گوگل آن است که باعث می شود تازه ترین محتواهای انتشاریافته در اینترنت برای کاربران نمایش داده شوند.

الگوریتم freshness گوگل

آیا همه وب سایت‌ها تحت کنترل الگوریتم freshness قرار دارند؟

بالطبع زمانی که تصمیم می ‌گیرید با الگوریتم freshness گوگل آشنا شوید امکان دارد پرسش های بسیاری در رابطه با آن در ذهنتان شکل بگیرد. یکی از این پرسش آن است که آیا همه وب سایت ‌ها تحت کنترل این الگوریتم قرار دارند یا خیر؟
واقعیت آن است که بعضی از محتواها احتیاجی به این که به طور پیوسته بروزرسانی شوند ندارند. به طور مثال محتواهایی که در رابطه با طرز تهیه انواع غذاها تولید و در اینترنت منتشر می‌ شوند نیازی به بروزرسانی مستمر نخواهند داشت. در مقابل برخی دیگر از وب سایت ها نیازمند آن هستند که بروزرسانی آنها پیوسته مورد توجه قرار گیرد مانند یک وب سایت علمی که می بایست مقالات جدید و به روز را در فضای اینترنت انتشار دهد.
بر این اساس به خوبی می ‌توان دریافت که وب سایت های علمی، خبری، فروشگاهی و... جزو وب سایت هایی هستند که به طور پیوسته از سوی الگوریتم freshness تحت کنترل قرار دارند اما در مقابل اهمیت این الگوریتم برای وب ‌سایت‌ هایی که در زمینه آشپزی، تاریخ و... فعالیت می کنند کمتر است.

چگونه می توان از طریق الگوریتم freshness به صدر نتایج گوگل دست یافت؟

در صورتی که با این الگوریتم گوگل آشنا شوید و نحوه عملکرد آن را بشناسید خواهید دانست که برای دستیابی به صدر نتایج گوگل لازم است سئوی وب ‌سایت خود را تقویت کنید. این کار را می ‌توان از طریق تولید و انتشار محتواهای باکیفیت در فضای اینترنت به انجام رساند. به عبارت دیگر می ‌توان این گونه بیان کرد که الگوریتم freshness گوگل محتواهای باکیفیت و سئوشده را برای بازدیدکنندگان به نمایش می ‌گذارد.

راهکارهای موثر جهت سئو سایت برای الگوریتم freshness گوگل

حال که تصمیم گرفتید تا با الگوریتم freshness گوگل آشنا شوید و از وجود این الگوریتم برای بهبود رتبه وب سایتتان استفاده کنید می بایست یک سری راهکارها را برای دستیابی به هدف خود در پیش بگیرید که عبارتند از:

۱- محتوای خود را بروز رسانی کنید.

توجه داشته باشید که الگوریتم freshness گوگل مانع از انتشار یافتن محتواهای قدیمی می ‌گردد. به همین دلیل توصیه می شود محتوای وب سایتتان را به طور پیوسته بروزرسانی نمایید. در حقیقت برای این که بتوان سئو را به نحوی مطلوب تقویت نمود ضرورتی ندارد که همواره محتواهای تازه تولید و منتشر کنید. بلکه برخی مواقع بهتر است نسبت به بروزرسانی محتواهای قدیمی خود اقدام به عمل آورید.

۲- محتوای جدید منتشر کنید.

توصیه می ‌شود برای قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو به تولید محتواهای جدید توجه کافی داشته باشید. این اقدام موجب می ‌شود رتبه وب سایتتان در نتایج جستجو بهبود پیدا کند.

۳- در شبکه‌ های اجتماعی فعالیت داشته باشید.

اگر بخواهید با الگوریتم freshness گوگل آشنا شوید و بر اساس آن وب سایت خود را سئو و بهینه نمایید یکی از راهکارهای پیش رویتان فعالیت در شبکه ‌های اجتماعی خواهد بود. شما به این منظور می بایست تلاش کنید تا بازدید وب سایت خود را به کمک شبکه های اجتماعی بالا ببرید. چنین اقدامی منجر به آن می شود که رتبه وب سایتتان در نتایج گوگل افزایش پیدا کند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید