طراحی سایت


طراحی سایت با زبان php

در طراحی سایت از معدود ترین زبان های برنامه نویسیphp است که به عنوان محبوب ترین زبان برنامه نویسی در طراحی سایت اینترنتی است. این زبان برنامه نویسی در اینترنت رایگان و با کیفیت بالا وتوانایی سرویس دهی عالی در محیط لینوکس و ویندوز قرار دارد. استفاده از آن در کنار وب سرورهای آپاچی امکان پذیر است .با توجه به این موضوع که زبان php با سرعت در حال توسعه است بنابراین سازش نگارش جدید با نگارش قدیمی تا حد بالایی که کمتر در زبان های دیگر برنامه نویسی قابل مشاهده است حفظ می گردد. این بدان معنا است که نگارش نسخه جدید این زبان برنامه نویسی طراحی سایت با نگارش نسخه قدیمی می توانند بدون تغیرات اجرا شوندو انجام تغیرات کم به معنی کاهش هزینه است.

طراحی سایت

آمار طراحی سایت با زبان php

امروزه بیشترین طراحی سایت ها موجود در اینترنت با زبان php طراحی شده اند و 80درصد سایت های طراحی شده توسط این زبان طراحی شده اند و این آمار بالا به دلیل داشتن مزیت های قابل توجه این زبان برنامه نویسی با زبان دیگر برنامه نویسی نرم افزار در طراحی سایت است .طراحی سایت با توجه به نیاز طراحی سایت ممکن است نیازمند زبان های دیگر برنامه نویسی غیر از phpباشند که انتخاب زبان برنامه نویسی نیازمند تجربه ودانش خاص است .ولی با تمام این اوصاف درصد زیادی از سایت های طراحی شده با سیستم مدیریت محتوا وردپرس با زبان phpگسترش پیدا کرده اند.

طراحی سایت

طراحی سایت با زبان php یا cms

با توجه به این موضوع که اغلب نیازهای طراحی سایت با زبان برنامه نویسی cmsقابل اجرا هستند ولی باز با این حال برخی از پروژه هایی که خارج از محدوده توانایی وویژگی های سیستم مدیریت محتوا قرار گرفته باشند به یک زبان برنامه نویسی دیگری نیاز دارند که در این بین زبان برنامه نویسی phpمحبوب ترین زبان برنامه نویسی در طراحی سایت است. کدنویسی در طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

امکانات php در طراحی سایت

زبان برنامه نویسی phpدر طراحی سایت چون مستقیما از روی سروس اجرا می شود در مقایسه با دیگر سیستم ها دارای سرعت کمتری است و البته در فیسبوک این نقص با hip hopتا حد زیادی برطرف گردیده البته بهینه سازی های دیگر نیز صورت گرفته که باعث افزایش چشم گیر سرعت شده است البته ناگفته نماند به دلیل استفاده بیش از حد و فراگیر بودن این زبان برنامه نویسی طراحی سایت در آینده نه چندان دور از آسانی بیشتری برخوردار خواهد بود. یافتن متخصصان زبان phpبه راحتی امکان پذیر است.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه