آنالیز سایت وورنک و آموزش بخش Optimize

Optimize در آنالیز سایت وورنک


در مورد آنالیز سایت وورنک در مقاله پیشین منتشر شده در بخش آموزش طراحی سایت و سئو سایت توضیحات کافی را ارائه دادیم و در این نوشتار یکی از قسمت های آن را که می تواند کمک زیادی به آنالیز سایت شما انجام دهد توضیح می دهیم. بخش اُپتیمایز مشتمل بر پنج قسمت می شود. که سئو آن را در زیر بررسی می کنیم.

عنوان سایت و بهینه بودن آن


این قسمت به آنالیز عنوان سایت شما و نیز بهینه بودن و مناسب بودن آن مربوط می شود. در طراحی سایت باید دقت داشته باشید که عنوان سایت باید هم در بر گیرنده کلمات کلیدی با کیفیت باشد و هم تعداد کارکترهای آن بیش از هفتاد نباشد. اگر می خواهید بهینه سازی عنوان سایت را دقیق تر و بهتر انجام دهید پیشنهاد می شود بر حسب تعداد پیکسل آن را مشخص کنید در این صورت مشاهد خواهید کرد که در بسیاری از سایت ها این مهم رعایت نشده است. دلیل اشاره ما به کارکتر در اینجا نیز این می باشد که آنالیز سایت وورنک نیز هنوز از این روش قدیمی استفاده می کند که یک نقطه ضعف برای این سایت به شمار می آید.

توضیحات متا دیسکریپشن


توضیحات متا نیز در مبحث تولید و بارگذاری محتوا در سایت از اهمیت زیادی برخوردار است. اما در بخش عنوان سایت و توضیحات متا باید سعی کنید به مانند عنوان تعداد کارکترها و نیز تعداد پیکسل های آن را رعایت کنید. به صورت تقریبی می توان گفت توضیحات متا در طراحی وب سایت حدود 155 کارکتر و با 915 پیکسل باید باشد که بهترین حالت آن می باشد و در آنالیز سایت نیز می توانید کم یا زیاد بودن ان را مشاهده کنید.

 آنالیز سایت وورنک و آموزش بخش Optimize

چگونگی نمایش در گوگل و تگ های هدینگ


این دو قسمت نیز نحوه نمایش دادن سایت شما در گوگل که شامل کلمات کلیدی و توضیح کوتاهی در مورد زمینه کاری سایت شما می باشد و نیز تگ های شش گانه H که اهمیت بسیار زیادی در سئو سایت دارند. این تگ ها اهمیت محتوای سایت شما را برای گوگل مشخص کرده و در استفاده از آنها باید به شدت دقت کنید. اهمیت این تگ ها نیز از شماره یک که مهمترین تگ است آغاز شده و تا شش که کم اهمیت ترین است می باشد. برای تگ ها باید موارد و نکات زیادی را در نظر بگیرید که در بخش آموزش طراحی سایت به صورت کامل شرح داده ایم اما در اینجا به این نکته بسنده می کنیم که در هر صفحه بیش از یک تگ H1 استفاده نکنید و کلمات تکراری نیز در تگ ها به کار نبرید.

کیفیت و تکرار کلمات کلیدی


نهایتاً در بخش انتهایی این قسمت آنالیز کلمات کلیدی را خواهیم دید که میزان استفاده و تکرار کلمات کلیدی را به ما نشان می دهد. انتخاب کلمات کلیدی مناسب با توجه به تأثیری که در افزایش بازدید هدف دار از سایت و نیز سئو سایت دارد یک مقوله بسیار با اهمیت در طراحی سایت می باشد. در واقع یکی از پایه های بهینه سازی سایت انتخاب کلمات کلیدی مناسب و مرتبط است که برای این منظور ابزار و سایت های مختلفی نیز وجود دارند که می توانند به ما کمک نمایند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید