در مقاله قبلی که در مورد تعریف گوگل تگ منیجر و موارد استفاده و کاربرد آن ارائه دادیم به برخی از موارد مهم در طراحی سایت و در Google Tag Manager پرداختیم تا یک پیش زمینه مناسب از گوگل تگ منیجر داشته باشید. پیشنهاد ما این است که قبل از مطالعه نوشتار زیر حتماً مقاله «گوگل تگ منیجر Google Tag Manager در طراحی سایت» را مطالعه کنید. در زیر هم به چگونگی راه اندازی گوگل تگ منیجر برای طراحی وب سایت شما و یا اینکه برای طراحی اپلیکیشن شما خواهیم پرداخت.

گوگل تگ منیجر در طراحی سایت بخش دوم 

گوگل تگ منیجر در طراحی سایت


در طراحی سایت می توانید از تگ منیجر برای مدیریت کردن برچسب ها و تگ ها خود بهره ببرید به این صورت که به حساب جی میل خود مراجعه کنید. اگر حساب جی میل ندارید حتماً یک اکانت کاربری برای خود بسازید زیرا همواره در هر موردی که به طراحی سایت و آنالیز سایت مربوط باشد به آن نیاز پیدا خواهید کرد. سپس در حساب کاربری خود یک مخزن ایجاد کرده و اسنیپ مخزن را به آن بیافزایید. کار بعدی که باید انجام دهید این است که همه برچسب ها و تگ ها مانند ادوردز یا آنالیتیک را از داخل سورس کد وب سایت خود به تگ منیجر گوگل انتقال دهید. این مراحل که انجام شد می توانید با استفاده از حساب کاربری گوگل تگ منیجر خود به راحتی تمامی تگ ها و برچسب های خود را مدیریت کنید.

گوگل تگ منیجر در طراحی سایت بخش دوم 

گوگل تگ منیجر در طراحی اپلیکیشن موبایل


اما از موارد استفاده گوگل تگ منیجر فقط در طراحی وب سایت نیست و در طراحی اپلیکیشن نیز کاربرد فراوانی دارد و به همین دلیل برای این نوع اپلیکیشن ها با فایربیس یکپارچه شده است. در مورد پلت فرم فایربیس توضیحات کافی در این نوشتار نمی گنجد و فقط به این نکته اشاره می کنیم که این پلت فرم برای توسعه و آنالیز متداوم و پیوسته برنامه های موبایل استفاده می شود. به این صورت می توانید بدون اینکه نیازی باشد در کدها تغییری ایجاد کنید تنظیمات آن را اصلاح کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید