طراحی سایت انواع و اقسام مختلفی دارد که استفاده از هر کدام بستگی به کسب و کار و فعالیت شما دارد و باید مطابق با نیاز کاربران هدف خود اقدام به استفاده از انواع طراحی سایت کنید. اما طراحی سایت پارالاکس که یکی از اقسام مختلف طراحی وب سایت می باشد را می توان یکی از زیبا ترین و چشم نواز ترین طراحی ها نیز نامید. این نوع طراحی سایت حالتی غیر واقعی و تخیلی به خود میگیرد. در این نوع طراحی وب سایت کدهای CSS را تغییر می دهند تا عناصر گرافیکی و حرکاتی را در متن به وجود بیاورند و حالت های مختلفی را در سایت به وجود بیاورند. در واقع در طراحی سایت پارالاکس بعد عمق نیز اهمیت پیدا می کند و می توان تصاویر و متونی را ایجاد نمود که متحرک بوده و زیبایی های خاص خود را دارند.

طراحی سایت پارالاکس چگونه است

مشتریان طراحی سایت پارالاکس


افراد و شرکت های مختلفی می توانند از مشتریان باقوه طراحی سایت پارالاکس محسوب شوند و حتی افراد بسیاری برای طراحی سایت شخصی نیز از این نوع طراحی سایت استفاده می کنند. ولی در مجموع می توان گفت که فعالیت عرصه بازی های رایانه ای و نیز شرکت هایی که مستقیماً در اراتباط با کاربر می باشند از چنین ایده هایی بیشتر استفاده می کنند. باید در نظر بگیرید که این نوع طراحی سایت اگر به خوبی و توسط افراد و شرکت های با تجربه و ماهر انجام شود می تواند نشان دهنده برتری و قدرت و تمایز شما نسبت به رقبا باشد و حالت نوآورانه تری نیز داشته باشد.

طراحی سایت پارالاکس چگونه است

مزایای طراحی سایت پارالاکس


طراحی سایت پارالاکس مزایا و معایب مختلفی دارد ولی یکی از مزایای قابل توجه آن برای کاربران این است که در این نوع طراحی وب سایت می توان با حرکت موس به سمت پایین صفحه بیان یک داستان را تداعی کرد که پیوستگی مناسبی دارد و این مزیت برای افرادی که علاقه ای به سایت های شلوغ ندارند و نمی خواهند برای یافتن محتوای مورد نظر خود کلیک های زیادی انجام دهند بسیار مناسب است. این نوع برقراری ارتباط با کاربران می تواند وجه تمایز شرکت ها و افرادی مختلفی که از این نوع طراحی سایت استفاده می کنند با رقبای خود باشد. اما در کنار این مزیت و دیگر مزایایی که طراحی سایت پارالاکس در اختیار ما قرار می دهد ایراداتی نیز خصوصاً در مورد سئو سایت به آن وارد است که در نوشتار های آتی به آنها خواهیم پرداخت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید