در طراحی سایت یکی از مسائل مهم، صفحه اول سایت است با توجه به این موضوع که بازدید کننده در چند ثانیه اول تصمیم می گیرد در سایت شما باقی بماند یا نه پس پرداختن به صفحه اول از اولویت ها طراحی سایت محسوب می شود. این شما هستید که تعین می کنید سایتتان پر ببیننده باشد یا نه با توجه به این که چقدر وقت وهزینه می کنید برای طراحی سایت صفحه اول یک وب سایت می تواند از دید بازدید کنندگان خیلی حرفه ای به نظر برسد یا خیلی ابتدایی بنابراین طراح وب سایت حرفه ای سایت را با توجه به سلیقه خود طراحی نمی کند بلکه با توجه به خواسته کاربرو موضوع طراحی سایت را طراحی می کند.

صفحه اول سایت معرفی شرکت


در طراحی صفحه اول طراحی سایت معرفی شرکت و معرفی خدماتی که انجام می دهید و محصولات اصلی شرکت ضروری است چرا که عامل اصلی و کلیدی که باعث می شود کاربران به سمت طراحی سایت شما آمده و حس کنجکاوی در آنها ایجاد شود که بدانند شرکت شما دقیقا در چه زمینه ای فعالیت انجام می دهد. با توجه به این موضوع سعی کنید توضیح مختصری از کسب وکار و فعالیت خود را در صفحه اول بیان کنید. نکته بسیار با اهمیت توجه به این مهم است که صفحه اول طراحی سایت شما مکانی نیست که درآن به مطالب طولانی بپردازید.

 

صفحه اول سایت معرفی محصولات و خدمات


در طراحی صفحه اول طراحی سایت خود شما می توانید فقط از محصولات وخدمات اصلی شرکت خود نام ببرید. و این نکته باید رعایت شود که معرفی مابقی محصولات باید در صفحات دیگر به طور کامل صورت بگیرد همراه با معرفی جنس و قیمت و نوع کاربرد آن محصول می باشد.

 

صفحه اول سایت بیان اطلاعات به طور اختصاری


در طراحی صفحه اول طراحی سایت شما می توانید اطلاعات کلیدی از کار و فعالیت خود در اختیار کاربر قرار دهید .لازم نیست با اطلاعات اضافه وبیش ازاندازه ببینده را گمراه کنید. فقط کاربر را ترغیب به دانستن اطلاعات بیشتر در صفحات بعدی کنید. طراحی سایت دندانسازی که از مقالات کاربردی وب سایت می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید