امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی اهمیت استفاده از فضای مجازی برای بهبود شرایط کسب و کار بر کم تر کسی پوشیده است بنابراین صاحبان مشاغل و مدیران به طراحی سایت روی آوردند که نتیجه مثبت آن را در طولانی مدت مشاهده کرده اند.

بنابراین مدیران بانک ها برای بهبود خدمت رسانی و انجام پرداخت ها و تراکنش ها به صورت مجازی از بستر مناسبی که طراحی سایت در اختیار آن ها قرار داده استفاده کردند به این ترتیب تمامی بانک ها یک طراحی سایت دارند که نه تنها برای تبلیغات بلکه برای خدمات رسانی اینترنتی درخواست های کاربران را انجام می دهند پس بدیهی است که وب سایت های بانک ها می بایست از امنیت بالایی برخوردار باشد تا از اطلاعات بانکی کاربران سئو استفاده نشود.

 

طراحی سایت

 

طراحی وب سایت بانک ملی ایران

بانک ملی بیش از یک قرن سابقه خدمات رسانی دارد این بانک در سال 1258 تاسیس شد و هم اکنون شعبه های فعال زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. در لوگوی بانک ملی ایران از رنگ زرد استفاده شده اما در طراحی سایتBmi  کمتر این رنگ به کار رفته است که خب بهتر بود برای تاثیر گذاری بیشتر رنگ لوگو و طراحی سایت تطابق بیشتری داشته باشند. قسمت بالایی سایت طراحی سایت بانک ملی اسلاید شو متحرک وجود دارد که برای اعلام مناسب های گوناگون و نمایش اطلاعیه ها و خدمات بانک به کار می رود و در ادامه امکان مشاهده سایر خدمات و امکانات طراحی سایت Bmi  را دارید همین طور نرخ و نمودار ارز را می توانید در طراحی وب سایت بانک ملی بررسی کنید.

 

بررسی سئو سایت بانک ملی ایران

طراحی سایت بانک ملی ایران که با نام Bmi شناخته می شود و اختصار شده عبارت کلی می باشد سرعت بارگذاری خیلی بالا دارد که توانسته در خدمت رسانی از سایر رقبا جلو تر باشد به طوری که از 81 درصد سایر طراحی سایت های مشابه سرعت بالاتری دارد به دنبال این بهبود شرایط سایت توانسته رتبه الکسای 26 درایران و رتبه جهانی 1110 را از آن خود کند.

از این نرخ ترافیک درصد کلی آن که حدود 94 درصد می باشد مربوط به ایران است که امری بدیهی است اما مابقی نرخ ترافیک و آمار بازدید کنندگان مربوط به کانادا و آمریکا است. نرخ پرش کاربران در طراحی سایت Bmi 18 درصد می باشد که آماری مطلوبی ست و متوسط زمان ماندگاری کاربران به طور روزانه 7.31 ثانیه می باشد. طراحی سایت های بانک تجارت و بانک ملت از طراحی سایت های مشابه طراحی سایت بانک ملی ایران ( Bmi ) به شمار می روند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید