معرفی چند نمونه از سایت های ساخت سایت رایگان

همانطور که می دانید علاوه بر اینکه می توان برای داشتن یک سایت تجاری ، شخصی و هرگونه وب سایت دیگری طراحی و ساخت آنرا به شرکت های طراحی سایت و طراحان حرفه ای سپرد در دنیای پیشرفته امروز می توانید خودتان بدون آشنایی با هرگونه زبان های برنامه نویسی تحت وب و نرم افزارهای طراحی اقدام به طراحی وب سایت مورد علاقه خود کنید . سایت های زیادی هستند که این قابلیت را برای  کاربران خود ایجاد کرده و دارای قالب های آماده و چیزهای دیگری که برای طراحی یک سایت احتیاج است را دارا هستند . شما می توانید یک طراح حرفه ای باشید . حتما همه شما با Google site آشنایی دارید . گوگل مدت هاست که این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده که دارای سایتی رایگان باشند. شما می توانید از این طریق عکس ها ، فیلم ها و هرگونه اطلاعات خود را آپلود کرده و آنرا در اختیار همه قرار دهید و یا می توانید یک سایت محرمانه داشته باشید . برای استفاده از آن احتیاج به ایمیل گوگل دارید تا بتوانید برای ساخت سایت شخصی(https://sites.google.com/site/googelsites/home/1) خود با ظرفیت 10 گیگا بایت اقدام کنید .  
و اما سایت های دیگری برای داشتن یک سایت رایگان وجود دارند یک از آن  سایت های ساخت سایت رایگان  www.web.com می باشد .
در Web.com برای شما سه راه حل حرفه ای ارائه شده برای پاسخگویی به نیاز های هر کسب و کار کوچکی که می خواهید ایجاد کنید و در حضور وب برنده باشید. شما در سه قدم ساده می توانید صاحب یک سایت شوید بدون اینکه هیچ اطلاعی از کدهای برنامه نویسی داشته باشید .
یکی دیگر از سایت هایی که به شما در ساخت سایت رایگان در حد یک حرفه ای کمک می کند www.handzon.com می باشد . این سایت قابلیت انواع وب سایت ها ازجمله : ساخت سایت برای انواع موبایل ، آی پد و ... ، ساخت سایت برای دستکتاپ ، ایجاد یک فروشگاه ، و انواع وب سایت های تجاری و شخصی را دارد. شما می توانید با چند قدم ساده صاحب یک سایت کاملا حرفه ای شوید .

10 سایت برتر ساخت سایت رایگان در سال 2013 :
1-    http://www.wix.com
2-    http://www.web.com
3-    http://www.godaddy.com
4-    http://www.squarespace.com
5-    http://website.1and1.com
6-    http://www.weebly.com
7-    https://www.homestead.com
8-    http://www.webhostinghub.com
9-    http://www.fatcow.com
10-    http://www.buildyoursite.com/
و اما چند سایت ساخت سایت رایگان برای انواع گوشی های موبایت ، تبلت ها و ... که به شما  کمک می کند در چند مرحله ساده صاحب یک وب سایت رایگان شوید .
http://www.freemobilewebsitebuilder.org
http://www.dudamobile.com
http://www.sitefinity.com
http://topinternetpros.com

امروزه برای طراحی وب سایت, میتوان از وب سایت هایی استفاده کرد که امکان طراحی سایت رایگان را می دهند.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید