طراحی سایت ریسپانسیو در تجربه کاربر  و نیز سئو سایت تاثیرگذار است.

کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها تنها سیستم های قابل دسترسی به وب سایت نمی باشد. کسب وکارها می بایست کاربران خود را در موبایل ها و دیگر دستگاه ها نیز در نظر داشته باشند. طراحی وب سایت متناسب با دستگاه های مختلف بحث چالش برانگیزی برای متخصصان سایت بوده است. در این میان روش های متفاوتی به منظور طراحی سایت ریسپانسیو طرح ریزی شده است.

ایجاد وب سایت متناسب برای موبایل و دیگر دستگاه ها برای انجام تجارت الکترونیکی ضروری می باشد. بررسی سایت از منظر دسترس پذیری بیانگر این موضوع می باشد که تجربه خوب کاربر در موبایل نیازمند طراحی سایت ریسپانسیو می باشد و همانطور که می دانید جلب نظر کاربر در جذب ترافیک سایت و سئو سایت موثر می باشد. طراحان وب سایت به دنبال روشی راحت و در عین حال کارآمد می باشند. وب سایت ریسپانسیو دربردارنده عکس های متناسب با پهنای گوشی موبایل ها ونیز استایل CSS خاص بدین منظور می باشد. در اینجا می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه وب سایت را در سایزهای کوچک تر و یا حتی بزرگتر به نمایش بگذاریم.

 

 

Artisteer 4  اولین قالب برای طراحی قالب ریسپانسیو بوده است. در این نسخه طی مسیر زیر می توان طراحی وب سایت ریسانسیو را انجام داد.

xport → Options → General

 

 

طراحی قالب در Artisteer  برای استفاده پذیری در دسکتاپ، تلفن های هوشمند و تبلت ها منظور گردیده است و مرورگر خاصی را تعیین ننموده است. ریسپانسیو زمانی بیان می شود که سایز مرورگر از سایز طراحی سایت کوچکتر باشد. در قالب رسپانسیو استایل و کدهای خاص خود را دارد برای مثال  responsive.style.css andresponsive.script.js که این استایل در استایل قالب اصلی دخالتی ندارد. برای فراخوانی فایل استایل و جاوای قالب ریسانسیو می بایست در فایل HTML صفحه سایت کد زیر درج شود.

<link rel="stylesheet" href="/demo/style.responsive.css" media="all" />

<script src="/demo/script.responsive.js"></script>

 

فایل CSS  قوانین استایل را متناسب با دستگاه ها مشخص می نماید. کلاس های .responsive ، .responsive-tabletو .responsive-phone  بدین منظور می باشند. استایل ریسپانسیو در قالب Artisteer برای منوهای افقی از سایز صفحه 480 px یا کمتر باشد قابل اجرا می باشد.  تنظیمات زیر منو در شاخه زیر می باشد.

Menu→ Submenu → Options → Responsive Levels

 

  کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها تنها سیستم های قابل دسترسی به وب سایت نمی باشد. جلب نظر کاربر در جذب ترافیک سایت و سئو سایت موثر می باشد. طراحی وب سایت متناسب با دستگاه های مختلف بحث چالش برانگیزی برای متخصصان سایت بوده است. در این میان روش های متفاوتی به منظور طراحی سایت ریسپانسیو طرح ریزی شده است. 
ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید