استراتژی سئو طراحی سایت برای افزایش ترافیک

 

 

 

 

بهبود استراتژی سئو می تواند موجب افزایش ترافیک طراحی سایت شما شود که در نهایت امر سوددهی را به واسط طراحی وب سایت شما خواهد داشت. حال با این تعاریف چگونه می توان در مدت زمانی کوتاه به واسط بهبود سئو سایت و بهینه سازی وب سایت هدف مطلوب را از طراحی سایت خود برد. در ادامه به بیان نکاتی کمک کننده که در استراتژی سئو سایت معنا می یابد می پردازیم.

 

 

کلمات کلیدی طولانی در سئو طراحی سایت

 

اگر طراحی سایت شما بخش مقالات ندارد پس همین الان این بخش را به طراحی وب سایت خود بیفزایید زیرا که بلاگ و مقالات می تواند ترافیک را به طراحی سایت شما هدایت نماید. انتخاب کلمات کلیدی برای هر مقاله و محتوای موجود در صفحات طراحی سایت عملی موثر در جهت استراتژی سئو سایت شما خواهد بود زیرا که هر مقاله عاملی در جهت جذب ترافیک به سمت طراحی سایت شما خواهد بود.

 

 

 

انتخاب لیست کلمات کلیدی در سئو

 

برای طراحی سایت خود تنها یک کلمعه کلیدی انتخاب ننمایید بلکه لیست بزرگی از کلمت کلیدی که تمامی حول محوریت کلمه کلیدی اصلی می باشند را انتخاب نمایید و صفحاتی را مرتبط با آن ایجاد نمایید. بدست آوردن رنکینگ در لیستی از کلمات کلیدی که تمامی حول یک کلمه کلیدی می باشند می تواند سئو سایت  بهینه سازی سایت شما را در آن کلمه کلیدی کمک نماید.

 

 

لینک دهی خارجی در سئو سایت

 

تهیه محتوا در طراحی سایت به تنهایی کاف نیست بلکه می بایست مورد دید کاربران قرار گیرد و به عبارتی موجب جذب ترافیک شود. از اقداماتی که در خصوص بازاریابی محتوا می بایست انجام دهید انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی می باشد و با برجا گذاشتن لینک هم ترافیک را به سمت طراحی سایت خود می کشانید هم اینکه موجب تقویت سئو آن صفحه از طراحی وب سایت خود خواهید شد. انتشار محتوا در فروم های مرتبط نیز گام موثر دیگر در بازاریابی محتوا خواهد بود. 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید