پنالتی شدن طراحی سایت موردی است که به آنالیز سایت توسط الگوریتم های پاندا وپنگوئن گوگل اتفاق می افتد. گوگل پس از آنالیزهای خود در خصوص طراحی سایت ها ممکن است مواردی را مشاهده نماید که در نتیجه به جریمه و پنالتی نمودن سایت اقدام نماید. الگوریتم پنگوئن گوگل ، لینک های خروجی و بک لینک های ایجاد شده برای طراحی وب سایت را مورد بررسی می نماید و حال اگر لینک های بی کیفیت را در حجم بالا تولید نموده باشید شاید پنالتی شدن سایت را امری دور از انتشار نبینید. البته در نظر داشته باشید که بک لینک ها موجب اعتبار بخشی به سایت خواهند شد و اگر شما بک لینک های بی کیفیت در حجم بالا داشته باشید در واقع اعتبار منفی را به طراحی سایت خود اهدا نموده اید. البته سایتی که با اعتبار مثبت در بک گراند بک لینک های خود ظاهر شده است تولید چندین لینک بی کیفیت نمی تواند اعتبار منفی را دهد.

 نجات طراحی سایت از پنالتی شدن!

اقدامات در جهت رفع پنالتی شدن سایت 

اگر مشاهده می نمایید که طراحی وب سایت شما با افت شدید در رنکینگ و سئو سایت و یا حذف از نتایج  روبه رو شده است پس شاید نوبت آن رسیده است که به رفع مشکل بپردازید. ابتدا چک نمایید که آیا صفحات سایت شما در نتایج جستجو ایندکس شده است یا خیر. Site:domain.com می تواند تعداد صفحات ایندکس شده را بیان نماید. مشاهده نمایید که آیا صفحه ای که از نتایج حذف شده است به واسط گوگل ایندکس شده است یا خیر. پس از بررسی نمودن این مورد به رفع ایتمی که موجب پنالتی شدن شده است بپردازید. ایا طراحی سایت شما به واسط الگوریتم پنگوئن پنالتی شده است و یا اینکه الگوریتم پاندا موجب پنالتی و جریمه شدن شما شده است. گوگل وب مستر می تواند کمکی در خصوص به شما نماید زیرا که اغلب گوگل پیامی به صاحب طراحی سایت می فرستد تا مشکلاتی که از لحاظ سئو سایت و بهینه سازی سایت ایجاد می گردد را گوش زد نماید و همچنین موارد رفع آن را نیز بیان می نماید.

 

پنالتی پنگوئن گوگل

اگر پیامی در این خصوص در وب مستر دریافت ننموده اید وضعیت بک لینک های خود را آنالیز نمایید. حجم بک لینک ها و نیز کیفیت لینک ها را مورد بررسی نماید. بک لینک ها عامل اعتبار دهنده به طراحی وب سایت ها می باشد و حال تولید بک لینک های بی کیفیت در حجم بالا می تواند اعتبار دهنده منفی باشد. رفع این مورد یعنی چک نمودن بک لینک های تولیدی اقدامی در این جهت می باشد.

 

پنالتی پاندا گوگل  

الگوریتم پاندای گوگل محتوای تولید شده در طراحی وب سایت را بررسی می نماید. اگر محتوای درج شده در طراحی سایت شما کپی باشد ممکن است الگوریتم پاندای گوگل پنالتی و جریمه نماید. بدین معنا برداشتن محتوای کپی شده می تواند کمکی در این جهت رفع آن می باشد.

  

بیشتر بخوانید : پنالتی سایت 

آشنایی با جریمه های گوگل در طراحی سایت 

در مقاله های گذشته در مورد جریمه های گوگل و معرفی چیستی و چرایی آن در طراحی سایت توضیح دادیم و بیان کردیم که چگونه و با چه اقداماتی می توانید از جریمه های گوگل در امان بمانید در این مقاله می خواهیم لیست کارهایی که باعث جریمه ی گوگل می شود به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید. استفاده از قالب های مدرن و جدید در طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

پنهان سازی محتوا طراحی سایت از دید گوگل

در این حالت شما صفحاتی را به گوگل معرفی می کنید که ظاهرا از اعتبار کافی برخوردار هستند اما کاربرهنگام کلیک بر روی آن به صفحات دیگری منتقل می شد این تکنیک مجرمانه در طراحی سایت نوعی تقلب برای افزایش بازدید کنندگان محسوب می شود گوگل برای اعمال جریمه هنگام این عمل ممکن است صفحه مربوطه را به صورت موقت یا همیشگی حذف کند.
هک شدن صفحه یا تشخیص ناامن بودن آن هک شدن سایت ها این روزها خیلی دردسر دارد آن هم به این علت که گوگل انها را ناایمن تشخیص می دهد و ممکن است آنها را در لیست ممنوعه خود قرار دهد سیستمی که گوگل با کمک آن طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن های هک شده را رد یابی می کند، یافتن لینک های مخرب و بدافزارهایی است که در هر سایتی پیدا می شوند به محض این که احساس کردید هدف حمله ی هکرها قرار گرفتید از سیستم قرنطینه ی گوگل وب مستر تولز استفاده کنید.

 

استفاده از تکنیک متن یا لینک های مخفی در طراحی سایت

در واقع در این مورد هنگامی جریمه های گوگل شامل حال شما می شود که متن های مورد نظر کاربر قابل رویت نباشد حتی ممکن است گاهی به صورت اشتباهی رنگ پس زمینه با رنگ متن یکی شود به طوری که نوشته ها قابل مشاهده نباشد در این صورت نیز ربات های گوگل ممکن است فکر کنند شما در حال گول زدن انها هستید گوگل توصیه می کند که محتوای طراحی وب سایت شما باید به گونه ای باشد که توسط ضعیف ترین مرورگرها نیز نمایش داده شود راه حل ساده است رنگ متن هایی که با رنگ پس زمینه یکی است عوض کنید و در کد های سی اس اس هر جا به استایل مشکوک برخورد کردید آن را بر طرف کنید.
بحث تولید محتوای هرزنامه یا همان اسپم یک تخلف عمدی در طراحی سایت محسوب می شود از جمله ی این اقدامات می توان به ارسال ایمل های انبوه و غیر کاربردی اشاره کرد گوگل با استفاده از الگویتم های پیشرفته ی خود فعالیت های اسپمینگ را تشخیص داده و به لیست سیاه خود اضافه می کند .استفاده از ساختار محتوایی غیر مرتبط برای طراحی سایت به خاطر داشته باشید که مهم ترین مساله در بحث سئو و بهینه سازی سایت مرتبط بودن محتوای تولید شده با کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربر است معمولا گوگل در برخورد با این تخلف اقدام به حذف آدرس صفحات مشکل دار می کند.

 

دلایل مجازات طراحی سایت توسط گوگل

در اینترنت ودنیای مجازی وطراحی سایت که باید بهترین محتوا ومطالب را تولید کرد که مورد توجه کاربران و موتورهای جستجو گوگل قرار بگیرد تا بتواند نیاز کاربران را هنگام جستجو برطرف کند و همچنین کسب رتبه مناسب از گوگل را بدست آورد. البته متاسفانه برخی از روش کلاه سیاه در گوگل استفاده می کنند برای بالا بردن رنک صفحات طراحی سایت در موتورهای جستجو هنگام طراحی سایت تم صفحات سایت را با کیفیت بالا و برای موضوع مورد نظر صفحه طراحی نماید و اگر این کار را به درستی انجام دهید بازدید کنندگان طراحی سایت خودرا به صفحه ای هدایت می کنید که به آن نیاز دارند ما در اینجا با رعایت نکردن مواردی که باعث می شود گوگل ما را مجازات می کند اشاره خواهیم کرد.

 

تولید محتوای تکراری در طراحی سایت

گوگل به صفحه ای که طراحی سایت با محتوای یکسان تولید کند واکنش نشان می دهد و اگر محتوا از سایت دیگر کپی شده باشد و یا اگر محتوا اسپمی باشد یا وب طراحی سایت شما دارای صفحات مشابه باشد یا محتوا را با تگ در صفحه اصلی کپی نمایید در این مواقع گوگل مطلب اصلی را به نمایش در می آورد.

 

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در طراحی سایت

سعی کنید از کلمات کلیدی بیش از حد در طراحی سایت استفاده نکنید و یا در صفحات خود از کلمات کلیدی غیر مرتبط استفاده نکنید چرا که استفاده از موارد ذکر شده باعث ایجاد جریمه گوگل برای سایت شما می شود. کسب درآمد روزانه از طراحی سایت را مطالعه نمایید و به درآمدزایی بیشتر بپردازید.

خرید لینک از طراحی سایت های نامعتبر

معمولا صاحبان سایت ها برای بالا بردن سئوطراحی سایت خود علاوه بر ایجاد محتوا به لینک دادن سایت های دیگر نیز می پردازند بدون توجه به این موضوع که نباید به سایت هایی که هیچ اطلاعی از موضوع آن ندارند لینک بدهند چرا که این موضوع باعث ایجاد جریمه از سوی گوگل می گردد. تا حد امکان به سایت مرتبط لینک بدهند.

 

عدم نمایش محتوای مختلف در طراحی سایت

تا حد ممکن در طراحی سایت و ایجاد محتوا سعی کنید محتوا یکسانی را به موتورهای جستجو نشان دهید و هیچگاه مطالب خود را در سایت پنهان نکنید. ایجاد محتوا با کیفیت در طراحی سایت همانطور که قبلا به این موضوع اشاره کردیم اگردر طراحی سایت محتوا با کیفیت تولید کنید باعث بالا رفتن رتبه سایت شما می گردد پس با توجه به این توضیح بهترین روش برای گرفتن رنگینک از گوگل ایجاد مطالب با کیفیت در طراحی سایت است. شما با در نظر گرفتن این موضوع تمام تمرکز خود را بروی ارائه محتوا مفید و کار آمد قرار دهید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید