5 نکته در طراحی سایت حرفه ای

 

 

 

 

 

 

طراحی سایت با در نظر گرفتن نکات و آیتم هایی همراه می باشد تا از دید کاربر سایت حرفه ای دیده شود. قالب سایت ، نمای ظاهری سایت ، محتوای درونی سایت ، المان های بیرونی سایت تمامی مواردی است که در طراحی سایت حرفه ای لحاظ می گردد. در ادامه به بیان نکاتی در این خصوص خواهیم پرداخت تا طراحی سایت حرفه ای را ایجاد نمایید.

 

 

ابتدای طراحی در رنگ خاکستری

 

کار طراحی خود را ابتدا در رنگ خاکستری آغاز نمایید. در ابتدای کار طراحی وب سایت خود رنگ خاکستری را برای بخش های مختلف استفاده نمایید. سپس عکس ها و تصاویر را برای قسمت های مختلف در طراحی سایت خود استفاده نمایید. پس از تفکیک نمودن بخش های مختلف می توانید رنگ های مورد نظر خود را با توجه به طرح و نیز سلیقه طرح ریزی نمایید.

 

 

طراحی سایت ریسپانسیو

 

طراحی سایت ریسپانسیو یا طراحی سایت موبایل فرندلی قابلیت سازگاری طراحی سایت شما را با دستگاه های مختلف مانند موبایل ، تبلت و غیره را چک می نماید.

 

 

جهت دهی مناسب

 

کاربران سایت شما تمایل دارند بخش های مورد نظر خود را به راحتی پیدا نمایند و در واقع به آسانی به صفحه مورد نظر خود هدایت شوند. حس سردرگمی ، موجب خواهد شد که کاربر تمایل به ترک طراحی وب سایت شما نشان دهد. صفحاتی که بیشترین کاربر را برای کاربران شما خواهد داشت را در منوها و زیر منوها جایدهی نمایید. تجربه کاربر و آنالیز رفتار کاربر به عنوان متریک اثرگذار در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت شناخته شده است.

 

 

کدنویسی تمیز

 

کدنویسی های طولانی که با الحاق تعداد بسیاری فایل جاوا و css همراه می باشد زمان بارگذاری و لود بیشتری را نیازمند می باشد که در نتیجه نارضایتی کاربر را منجر می شود. پس از افکت های بسیار زیاد که نیازمند زمان طولانی برای لود می باشد بپرهیزید.

 

 

تولید منظم محتوا

 

تولید محتوا به طور منظم را در برنامه کاری طراحی سایت خود داشته باشبد. وجود محتوای با کیفیت اعتبار را به طراحی وب سایت شما می بخشد و همچنین در کنار آن اثرگذاری در سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد داشت.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید