لزوم آموزش طراحی سایت حرفه ای

با افزایش روز افزون کاربران اینترنتی و به وجود امدن رقیبان متعدد در هر حرفه ، آموزش طراحی سایت حرفه ای  در تمامی حیطه ها امری ضروری به نظر می رسد. شرکتها جهت معرفی فعالیتها و خدمات خود در دنیای مجازی نیاز به سایتی با تعدادی صفحات دارند. سایت مکانی اختصاصی جهت معرفی خدمات این شرکتها می باشد. به کلیه مراحل آموزش طراحی سایت حرفه ای یک سایت اعم از طراحی قالب ویژه، تنظیم فونت، عکس ها، طراحی آیکون های خاص و انیمیشن های جذاب و … طراحی سایت گفته می شود. در آموزش طراحی سایت حرفه ای، خلاقیت در طراحی و ارائه خدمات پس از طراحی همچون بهینه سازی سایت و پشتیبانی آن بسیار حائز اهمیت است که گروه  نونگار  این امکانات را برای متقاضیان خود فراهم می آورد. پروژه توسعه وب سایت فرآیندی است که با کشف هدف شروع می شود و بهترین شیوه و تجربه را برای کشف راه حل بکار می گیرد.

عدم استفاده از كدهاى طولانی در طراحی سایت حرفه ای

 
درآموزش طراحی سایت حرفه ای نباید از کدهای زیاد در طراحی سایت استفاده کرد. اين موضوع بيشتر به چارچوب هاى HTML و CSS برميگردد.شانسى كه در اين طراحى وجود دارد اين است كه لازم نيست از چهارچوب هاى بزرگ مثل خودراه انداز ها و يا پايه هاى از پيش تعيين شده براى راه اندازى يك سايت ساده استفاده كنيد.همين مورد ميتواند زمان را كمى كاهش دهد اما اگر درست كار نكند ميتواند در آموزش طراحی سایت حرفه ای زمان بيشترى نسبت به حد معمول را براى بارگذارى بگيرد.  اگر شما تصميم داريد از چهارچوبى خاص استفاده كنيد،حداقل كارى كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه آن را شخصى سازى كنيد و مواردى كه نياز نداريد را حذف كنيد.بيشتر چارچوب هاى بزرگ HTML/CSS راه هاى ساده ترى براى انجام اين شخصى سازى را پيشنهاد مي دهند.

لزوم آموزش طراحی سایت حرفه ای

چگونه تصاویر را ایجاد کنیم؟

 
در آموزش طراحی سایت حرفه ای منظور تصاوير حجيم و بزرگ نيست. آيا سايت شما همچنان از تصاويرى براى پس زمينه هاى رنگى، تصاوير متحرك، سايه ها، آيكون ها و از اين قبيل چيزها استفاده مي كند؟ بايد طورى برنامه ريزى كنيد كه ديگر از آنها استفاده نشود.  اگر مي توانيد از HTML،CSS و تصاوير بردارى استفاده كنيد، ممكن  است كدهاى بيشترى استفاده شود اما اين كدها معمولا  نسبت به فايل هايى با پسوند jpeg و بقيه پسوندها مانند png كم حجم تر هستند. حالا خواهید دید که سرعت شایت شما خیلی کمتر می شود. موارد بسيارى براى يادگيرى و  آموزش طراحی سایت حرفه ای  وجود دارد مخصوصاً اگر شما بخواهيد از سيستم هاى مديريت محتوا(CMS) مثل Wordpress يا هر موضوع ديگر با مضمون تنظيمات پيچيده ميزبانى استفاده كنيد.

توصيه اخر به شما اين خواهد بود كه ساخت اولين وب سايت خود شروع كنيد اما فراموش نكنيد يادگيرى مسائل جديد هميشه بخش جذاب انجام يك كار است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید