ویژگی های طراحی سایت نیازمندی

ویژگی های طراحی سایت نیازمندی

سایت های نیازمندی امروزه به شدت رو به افزایش است و با استقبال خوبی نیز رو به رو شده است. طراحی سایت نیازمندی ویژگی هایی را طلب می کند که مهم ترین و اصلی ترین آنها نحوه نمایش آگهی ها می باشد. آگهی ها در طراحی سایت نیازمندی باید دسته بندی شده و موضوعی و طبق تقسیمات کشوری و شهری باشد. سایت های نیازمندی همان گونه که از اسم آنها پیداست باید امکان ثبت آگهی و تبلیغ برای ادارات و شرکت ها و کسب و کارهای گوناگون را داشته باشد و نیز به صورتی طراحی شده باشد که کاربران بتوانند به سادگی آگهی های خود را ثبت نمایند.
در مقاله ی دیگری به این موضوع پرداخته ایم که چگونه و از طریق چه روش هایی باید آگهی شما دیده شود و کاربران از آگهی هایی که ثبت می کنند نتیجه بگیرند. این مورد نیز یکی از ویژگی هایی است که در طراحی سایت نیازمندی باید به آن توجه نمود زیرا مهم ترین دلیل برای جذب آگهی دهندگان به سایت این امیدواری است که آگهی آنها دیده می شود. اما ویژگی های طراحی سایت نیازمندی فراتر از اینها است و مواردی را که ذکر می کنیم نیز شامل می شود.

ویژگی های طراحی سایت نیازمندی

امکانات و ویژگی های طراحی سایت نیازمندی

نمایش انواع آگهی ها به صورت های مختلف نظیر متنی، دائمی، ویژه و غیره. تفکیک به صورت استانی و منطقه ای و شهری و نیز تقسیم بندی موضوعی قوی. امکان تفکیک آگهی های ثبت شده به وسیله یک کاربر و امکانات کاربری ساده و کامل شامل موجودی حساب و امکان اضافه نمودن آن. در نظر گرفتن چندین بخش مختلف برای انواع تبلیغات متنی و بنری و غیره. ویژگی های اختصاصی دیگری نیز وجود دارد که حسب نیاز و زمان می توان در طراحی سایت نیازمندی استفاده کرد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید