طراحی سایت

خود ارزیابی افراد مضطرب در گوگل



اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد اضطراب در گوگل باشید، با یک مجموعه سوال بهداشت روان برای ارزیابی خود مواجه خواهید شد.


“Anxiety disorders affect 48 million adults in the U.S. Anxiety presents itself as a wide range of symptoms, and can be a result of biological factors or triggered by a change in environment or exposure to a stressful event. With COVID-19 introducing new points of stress, communities are seeing a rise in mental health issues and needs.”

طبق گزارش هفته اخیر Census Bureau(دفتر سرشماری ایالات متحده) حدود چهل و هشت میلیون نفر از مردم آمریکا در حال حاضر نشانه‌هایی از استرس و افسردگی دارند. این افزایش ناگهانی به دلیل محیط استرس‌زا، ناشی از بیماری مهلک کووید 19، می‌باشد.
گوگل در راستای مقابله با این روند صعودی و با همکاری اتحادیه ملی بیماری‌های روحی، دسترسی به اطلاعات موثق و علمی را تسهیل کرده است. بدین معنی که در هنگام جستجو در مورد اضطراب، علاوه بر سوالات ارزیابی تایید شده توسط روانپزشکان، گوگل در پنلی جداگانه اطلاعات مفیدی در مورد چگونگی مواجهه با این شرایط را به مخاطب عرضه می‌کند. خود ارزیابی و پنل ذکر شده در حال حاضر فقط در ایالات متحده نمایش داده می‌شود، اما عنوان شده است به زودی در دیگر کشورها و سپس برای دیگر زبان‌ها غیر از انگلیسی در دسترس قرار خواهد گرفت.

طراحی سایت

طراحی سایت نونگار پردازش