آموزش طراحی سایت وردپرس

سیستم مربوط به مدیریت محتوای وردپرس از جمله کامل ترین ابزار های راه اندازی مربوط انواع وب سایت را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به واسطه آن بتوانند وب سایت مرتبط با کسب و کار خویش را طراحی و راه اندازی نمایند . در حال حاضر که بیشتر کسب و کار ها به واسطه اینترنت انجام می شود مردم بایستی به فکر راه اندازی یک وب سایت برای مشاغل خویش باشند تا بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند و برای کاربران ارائه خدمات داشته باشند .یکی از مزایای طراحی سایت با وردپرس ساده بودن محیط مدیریت آن است. شما با آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها قادر هستید که به صورت گام به گام با بخش هایی از پنل مدیریت وردپرس آشنایی پیدا کنید و خیلی راحت به ایجاد و راه اندازی یک سایت برای مشاغل خود بپردازید .‌

برای اینکه کار طراحی وبسایت را آغاز کنید بایستی بدانید که از چه برنامه ‌ای برای یادگیری برنامه نویسی باید استفاده کرد ؟ یکی از سیستم ‌های بسیار قدرتمند در حیطه طراحی وب سایت که به کمک آن میتوانید خیلی راحت کسب و کار اینترنتی راه اندازی نمایید استفاده از وردپرس می باشد . اما آیا استفاده از وردپرس برای طراحی و راه اندازی وب سایت مناسب است ؟ شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا سایت وردپرس ؟ در حال حاضر افراد زیادی در حال استفاده از وبسایت وردپرس هستند که بیش از ۳۰ درصد وب سایت های دنیا با کمک وردپرس راه اندازی شده است . جالب است بدانید روزانه ۵۰ هزار وب سایت جدید با استفاده از ورد پرس طراحی و راه اندازی می شود و روزانه طبق آماری که داده شده بیش از ۴۱۰ میلیون نفر وبسایت های ایجاد شده با استفاده از وردپرس را مشاهده می کنند . در حال حاضر سایت ‌های زیادی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از جستجو در انواع مرورگر ها به نحوه آموزش طراحی سایت با استفاده از وردپرس بپردازید . توجه داشته باشید که شما می توانید به جای اینکه هزینه های زیادی را برای طراحی و راه اندازی یک وبسایت هزینه کنید از دوره های رایگان استفاده نمایید و خیلی راحت با استفاده از این آموزش ها به طراحی و راه اندازی وب سایت مورد نظر بپردازید . دقت داشته باشید که وردپرس این امکان را به افرادی که در برنامه نویسی ماهر هستند ، می دهد که با استفاده از مهارت خویش یعنی برنامه نویسی تغییرات لازم را در وبسایت ایجاد نمایند ؛ بنابراین با گذراندن دوره های آموزشی رایگان ظرف مدت چند ساعت یاد می گیرید که چگونه یک سایت را طراحی و راه اندازی نمایید .

آموزش طراحی سایت با وردپرس

آموزش طراحی سایت با وردپرس pdf رایگان

امروزه کمتر کسب و کاری را می بینید که در شروع کار تجارت الکترونیک وب سایت خود را از صفر طراحی و راه اندازی نماید بر اساس وجود سایت ساز قدرتمندی تحت عنوان وردپرس دیگر شما نیازی ندارید که زمان و هزینه گزافی را برای طراحی وب سایت صرف نمایید . امروزه حدود ۳۰ درصد وب‌سایت ‌های جهان با استفاده از وردپرس طراحی شده که در واقع این نشان دهنده قدرت زیاد این سایت ساز می باشد . بنابراین ما به متخصصین و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ وردپرس را به منظور طراحی و راه اندازی وب سایت آموزش خواهیم داد . اگر چه این دوره برای متخصصین بازاریابی دیجیتال نیز طراحی شده و با نگاه فنی بازاریابی درباره استفاده حداکثری از ابزار وب سایت وردپرس هستیم اما همواره تلاش می کنیم تا خیلی راحت طراحی سایت با وردپرس را به شما آموزش دهیم . دقت داشته باشید که به خاطر کارگاهی بودن کلاس های آموزشی وردپرس شما می توانید به صورت مرحله به مرحله سایت را طراحی نمایید و در پایان دوره نیز از آن رونمایی کنید .

به طور کلی وبسایت ها بهترین ابزار برای هر کسب و کاری در فضای اینترنت و به صورت آنلاین به حساب می آید . افراد به منظور دسترسی به اهداف بازاریابی احتیاج دارد تا به صورت حرفه ای و اصولی کسب و کار خود را در یک وب سایت طراحی کند ، تا هر زمانی که خواست با توجه به درخواست کاربران و بازدیدکنندگان در سال یکسری تغییر و تحولاتی را به منظور افزایش تعداد کاربران و بهبود سایت و همچنین بهینه تر شدن آن ایجاد نمایند . این تغییرات ممکن است در محتوا و قابلیت ‌های آن انجام شود . بنابراین یک مدیر مارکتینگ بایستی حتماً با وردپرس و اجزای آن آشنایی داشته باشد تا بتواند هر گونه تغییر و تحول را در سایت خودش انجام دهد . برای آموزش کار با وردپرس می توانید به سایت های موجود در مرورگر ها سر بزنید و ۰ تا ۱۰۰ این آموزش ها را یاد بگیرید .

فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس

به منظور ایجاد یک وب سایت سیستم های مدیریتی محتوای زیادی وجود دارند که برخی از آنان در مقایسه با سایر وب سایت ها از یک سری ویژگی های خوب برخوردار هستند . توجه داشته باشید که وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا از قالب ها و پوسته های متنوعی تشکیل شده است که این قابلیت ها به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است . بنابراین شما از طریق این سیستم بدون داشتن مهارت در برنامه نویسی قادر هستید یک سایت را طراحی و راه اندازی نمایید .
دو روش جهت ایجاد سایت وجود دارد که شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود از یکی از این روش ها استفاده کنید این روش ها عبارت است از :

- روش اول سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS)

- روش دوم طراحی و برنامه¬‌نویسی .

طراحی سایت هاست وردپرس

سیستم مدیریت محتوا

به طور کلی سایت ها به منظور مدیریت به دو بخش تقسیم می شوند : سایت های استاتیک یا ایستا ، سایت های داینامیک و پویا . در واقع سایت های استاتیک یا ایستا عمدتاً با زبان های HTML, CSS ایجاد می‌شوند و در مقایسه با سایت های داینامیک یا پویا مقرون به صرفه تر می باشند . شما به منظور راه اندازی وب سایت قادر هستید از نرم‌افزار های مختلفی استفاده کنید . در حقیقت در دانش طراحی و راه اندازی وب سایت جهت پیاده سازی یک وب سایت باید یک سری کدهای ایجاد شود مثلاً در زبان html برای اینکه یک تصویر در یک صفحه وب قرار دهید باید کد img src را در کد های آن صفحه قرار دهید . توجه داشته باشید سایتی که شما با سیستم های مدیریت محتوا به وجود می آورید در حقیقت همان سایت های پویا و یا داینامیک هستند . در صورتی که در زمینه طراحی سایت مبتدی هستید و میخواهید وب سایت را طراحی و راه اندازی کنید ، توصیه می کنیم که از سیستم های مدیریت محتوا همچون وردپرس استفاده نمایید ؛ زیرا طراحی و برنامه نویسی سایت بسیار هزینه‌بر و وقت گیر می باشد .

دوره آموزش وردپرس رایگان

در حال حاضر افراد زیادی از وردپرس برای طراحی و راه اندازی وب سایت استفاده می کنند . از همین رو دلایل زیاد و متعددی وجود دارد که می توان استفاده از وردپرس را در میان همگان رایج دانست . از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

رایگان بودن : بدون اینکه شما هزینه ای صرف کنید ، همان گونه که متمایل هستید آن را ارتقا می بخشید و یک سایت را راه اندازی می کنید . شما می توانید از امکانات و قابلیت های رایگان وردپرس نهایت استفاده را ببرید .

قابلیت توسعه و ارتقاء : وجود افزونه ها و قالب های رایگان و تجاری در وردپرس باعث شده تا شما هر امکاناتی را که می خواهید به سایت خویش بیفزایید .

یادگیری ساده: آموزش و یادگیری وردپرس کار دشواری به نظر نمی آید . شما خیلی آسان می توانید برای طراحی وب سایت از آموزش های وردپرس کمک بگیرید و آن را در راه طراحی سایت و راه اندازی آن به کارببرید .

منابع آموزش فراوان : به طور کلی برای برنامه وردپرس منابع اطلاعاتی زیادی معرفی کرده‌اند که با استفاده از آن ها شما می توانید منابع آموزشی را به روز رسانی نمایید هنگامی که با مشکل مواجه شدید در جلسات وردپرس با کاربران زیاد وردپرسی ارتباط برقرار نمایید .

سایت هاست وردپرس

آموزش طراحی سایت با html

در واقع HTML یک زبان نشانه گذاری است ، بدین منظور که قسمت های مختلف توسط اجزایی به نام تگ از هم جدا شده که هر یک دارای کاربرد و خواص مربوط خود می باشند . این تگ‌ ها به مرورگر اعلام می‌ کنند که هر بخش از صفحه چه نوع عنصری است و بایستی به چه شکل نمایش داده شود .

آموزش HTML زبان بنیادی طراحی وب

زمان ببره زمانی که درباره طراحی وب سایت سخن می گوییم به طور کلی ذهن همه افراد به طور ناخواسته به سمت زبان HTML و CSS می رود . واژه HTML (اچ‌ تی‌ ام‌ ال) مخفف Hyper Text Markup Language به معنی زبان نشانه‌ گذاری فوق متن می باشد . این زبان ، زبان استاندارد صفحات وب بوده و همچنین زبان نهایی است که توسط مرورگر به صورت ترجمه در آمده و به کاربر نشان داده می شود . به طور واضح می توان اینگونه بیان کرد که شما وب‌ سایتی را به زبان PHP و یا ASP.Net طراحی و برنامه نویسی می ‌کنید ، این وب‌ سایت پس از اجرا بر روی سرور و همینطور سیستم کاربر ، به قطعه کد های HTML تبدیل شده و بر روی مرورگر ترجمه شده و به کاربر نشان داده می‌ شود .

ممکن است این مسئله برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با مشاهده یک سایت دارای طراحی جذاب و دیدنی به حالت وجد در بیایید و خواسته باشید که شما نیز یک وب سایت شخصی بر اساس نیاز و سلیقه خود طراحی و راه اندازی نمایید . در چنین مواقعی ممکن است برایتان سوال ایجاد شود که چگونه این وبسایت را برای خود طراحی و راه‌اندازی کنم و من نیز دارای یک وب سایت زیبا و جذاب باشم ؟ برای اینکه این کنجکاوی را از خود دور کنید بایستی بر روی صفحه سایت مورد نظر خود راست کلیک کنید و بر روی گزینه View Page Source کلیک کنید . اکنون شما یک سری حروف و کاراکتر های لاتین را می ‌بینید که متون فارسی سایت را شامل شده اند . دقت داشته باشید که همه این عناصر در کنار یکدیگر موجب ایجاد صفحه سایت شده اند . ممکن است ابتدا با دیدن این همه حروف لاتین و کاراکتر دچار سردرگمی ‌شوید اما نگران نباشید چون شما خیلی راحت می توانید تمامی این عناصر و معانی و مفهوم آن ها را پیدا کنید . برای این کار حتماً باید پشتکار و علاقه داشته باشید .علاقه داشتن یکی از مهم ترین مسائل برای یادگیری مباحث مربوط به طراحی سایت می باشد ؛ به گونه ای که اگر علاقه نداشته باشید در نتیجه برای انجام کار مورد نظر تلاش نمی کنید . توجه داشته باشید که شما با یادگیری اصول و زبان های برنامه نویسی وب قادر هستید تا در فضای وب بر روی صفحه مرورگر خویش نقاشی نمایید و سپس به تمامی عناصر نقاشی جان ببخشید و یک اثر هنری به وجود بیاورید که این اثر هنری در مقابل دید همه قرار می گیرد و سپس از این راه به کسب درآمد بپردازید . تمامی این مسائل گفته شد تا شما را تشویق کنیم آموزش طراحی سایت با استفاده از وردپرس را از سایت ها بگیرید و خیلی راحت در خانه با آموزش این‌گونه مبحث مهم بپردازید ؛ چرا که یکی از بهترین روش های کسب درآمد در منزل می باشد .

آموزش طراحی سایت فرادرس

فرادرس یکی از سایت ‌هایی است که در آن آموزش های زیادی قرار گرفته ، در واقع هدف اصلی فرادرس ایجاد دسترسی سهل و آسان و دائمی به صورت عمومی به دانش های تخصصی و آکادمیک می باشد . فرا درس از سال ۱۳۸۷ به صورت اولیه راه اندازی شد ، در آن زمان هدف اساسی این وب سایت ارائه آموزش های مرتبط با هوش مصنوعی و برنامه نویسی بود . در سال ۱۳۹۷ با گذشت مدت زمان اندکی توانست بهترین پروژه های آنلاین آموزشی را بر اساس انتخاب کاربران در چهارمین جشنواره وب ایران به دست آورد و از آن زمان به بعد به صورت گام به گام به یکی از بزرگترین پلتفرم دروس دانشگاهی کشور تبدیل شد .

توجه داشته باشید که وب سایت فرادرس از دیرباز تا کنون مفتخر است به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های آنلاین در ایران تخصصی ترین آموزش ها را به بیش از ۶۰۰ هزار دانشجوی عضو از سراسر جهان ارائه کند . در حال حاضر فرادرس هم دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در سایر کشور ها و هم دانشجویان داخلی کشور را تحت پوشش قرار می ‌دهد . این دانشجویان تحت عنوان دانشجوی فرادرس از کشورهایی همچون عراق افغانستان تاجیکستان به عنوان دانشجویان غیر ایرانی فرادرس از انواع آموزش های دانشگاهی و علمی در این شبکه برخوردار هستند . دانشجویان فرادرس در حال حاضر در هر شش ماه بیش از یک میلیون ساعت مطالعه دانشگاهی به واسطه دروس فرادرس را دارا هستند .

همانگونه که میدانید دانش و علم از جمله به یاد ماندنی ترین ابزار برای تغییر و تحول می باشد ، بنابراین با تمرکز نمودن بر توسعه و گسترش سطح آموزشی و دانشگاهی بایستی به عنوان افراد مسئول در این سرزمین بهترین نقش را ایفا کنیم . به طور کلی شبکه فرادرس همان دانش دانشگاهی است که در دسترس عموم قرار دارد . در واقع هدف اساسی این شبکه رسیدن به دانش دانشگاهی بدون واسطه و به طور عمومی می باشد .

پکیج آموزش طراحی سایت

در حال حاضر استفاده از اینترنت در میان کاربران افزایش یافته است ، به گونه ای که افرادی که دارای کسب و کارهای کوچک و سنتی هستند خیلی سریع به فکر ایجاد طراحی سایت برای کار خویش شده اند و همواره در تلاش اند تا جایگاهی ویژه و گسترده در میان افراد حاضر در مشاغل آنلاین به دست آوردند . اما شما باید هر چه سریع تر به خودتان بیایید و به فکر ایجاد یک سایت پر محتوا باشید . ممکن است با خود فکر کنید که چگونه یک سایت را طراحی و راه اندازی کنم ؟ در پاسخ به شما باید بگوییم که برای این منظور شما می توانید از پکیج های آموزشی طراحی سایت استفاده کنید . اگر قصد ایجاد یک وب سایت جدید را دارید باید پیش از همه به دنبال آموزش طراحی سایت باشید . به طور کلی اولین گام برای اینکار جستجو در مرورگر می باشد تا بتوانید پکیج های ارائه شده از سایت های بسیاری را مشاهده کنید ، سپس با توجه به نیاز خود و کیفیت پکیج های ارائه شده از سوی سایت های مختلف می توانید یکی از آن ها را برگزینید و خیلی راحت و در خانه آموزش را ببینید . در واقع هر یک از پکیج ها دارای قابلیت ها و امکانات زیادی است که هریک از سایت ها به منظور افزایش کیفی پکیج خویش همواره تلاش می کنند تا بتوانند کاربران زیادی را به سمت سایت و پکیج خواد جذب نمایند . لازم به ذکر است که بدانید برخی از پکیج ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود اما برخی از پکیج ها به صورت پولی در میان شما توزیع می گردد که شما بر اساس نیاز خود می توانید یکی از آن ها را برگزینید . توجه داشته باشید که اگر شما میخواهید یک سرمایه گذاری بلندمدت با سود کلان و بازگشت سرمایه به صورت تضمینی داشته باشید ، پس از پکیج های آموزشی طراحی سایت استفاده نمایید . در واقع این آموزش ها به شما در یادگیری سرمایه گذاری در دنیای اینترنتی حاضر کمک زیادی می کند تا بتوانید به صورت کاملاً اصولی و صحیح طراحی سایت را آموزش ببینید .

سایت هاست مخصوص وردپرس

آموزش طراحی سایت آپارات

اگر می خواهید نسبت به وب سایت آپارات آشنایی بیشتری داشته باشید ، ما را تا پایان مقاله همراهی کنید . به طور کلی وبسایت آپارات از اواخر سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرد . این وبسایت توانست فعالیت خود را در اینترنت با یک پلتفرم ویدیو محور آغاز کند . با استفاده از وب سایت آپارات اشتراک گذاری ویدیو برای افراد و موسسات زیادی تسهیل شده است . در واقع رتبه جهانی این وب سایت در سال ۲۰۲۱ از عدد ۵۰ کمتر بود و خیلی خوب توانست جایگاه خود را در میان عموم پیدا کند . سیستم کسب درآمد آپارات به گونه ای است که افراد نسبت به این وبسایت استقبال زیادی از خود نشان داده اند .

یکی از نکاتی که ممکن است توجه شما را به سمت خود جلب کند این است که آپارات مخاطبان متفاوتی دارد به گونه‌ ای که حتی افراد خردسال نیز جزء مخاطبین این وب سایت شده اند . مسئولان وب سایت آپارات از سال ۱۳۹۴ بخشی را به عنوان آپارات کودک به قابلیت های این وبسایت افزوده ‌اند . اگر چه این قسمت برای کودکان و خردسالان است و محتوای آن بیشتر فیلم ‌های کارتونی باشد ؛ اما برخی افراد بزرگسال نیز به این قسمت پیوسته ‌اند ؛ در نتیجه تامین محتوای این بخش جزء وظایف مسئولان آپارات است . از این رو کاربران عادی نمی توانند در این بخش محتوایی قرار دهند .

از پلتفرم های خارجی و شبیه به شبکه آپارات می توان به وب سایت یوتیوب اشاره کرد . از آنجایی که یوتیوب در ایران با فیلترشکن کار می کند در نتیجه یکی از انگیزه های اصلی در ایجاد شبکه اجتماعی آپارات همین مسئله می باشد . اگر چه افراد زیادی در ابتدا به وب سایت آپارات تمایلی نداشتند اما با مرور زمان این شبکه توانست با افزودن قابلیت ها و ویژگی های خاص بر تعداد علاقمندان بیفزاید . در حال حاضر وب سایت آپارات توانسته روزانه میلیون ها کاربر و بازدید کننده به سمت خود جذب کند .

ممکن است یکی از سوالات اساسی درباره وب سایت آپارات برای شما این باشد که کسب درآمد از آپارات چه شکل خواهد بود ؟ همانگونه که می ‌دانید آپارات یکی از شبکه ‌های اجتماعی ویدئو محور است ، بدین شکل که محور اساسی در شبکه اجتماعی آپارات ویدیو می باشد . در نتیجه سیستم کسب درآمد آن نیز با توجه به تولید محتوای ویدیویی خواهد بود . سیستم کسب درآمد از آپارات دارای برخی از امکانات می باشد که توجه شما را به سمت آن جلب خواهیم کرد : طی سال های اولیه آغاز به کار آپارات در این پلتفرم راه اندازی شد کاربران می توانند در این شبکه اجتماعی عضویت بگیرند و از راه اشتراک گذاری محتوا های ویدیویی زیاد درآمد به دست آورند . بنابراین به منظور فعالیت در این حیطه بایستی به یک سری قوانین و قواعد که زیر نظر این وبسایت می باشد توجه کافی داشته باشید .

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید