نمایش سایت در صفحه اول

هر فردی که سایتی دارد یکی از آرزوهای او این است که لینک مربوط به سایت او در صفحه اول سایت نشان داده شود و به محض این که کاربر مطلبی که همخوان با محتوای سایت او هست را سرچ می کند، در صفحه اول یکی از لینک ها لینک سایت او باشد و همین موضوع سبب شده تا خیلی ها به دنبال متخصصان طراحی سایت بروند تا سایت را به شکلی طراحی کنند که در صفحه اول دیده شود حتی برخی که توانایی آوردن لینک سایت در صفحه اول را ندارند صفحه دوم و گاها صفحه سوم هم برای آن ها غنمیت شمرده می شود.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

اما چنانچه شما هم می دانید در صفحه اول زمانی که شما سرچ می کنید، ده لینک می آید و برای اینکه حداقل یکی از این لینک ها مربوط به درگاه و سایت شما باشد باید اصول و قواعدی که برای آن وجود دارد را رعایت کنید تا گوگل به صفحه شما ارزش قائل شود و شما را برای دیدن به معرض دید مخاطبان قرار دهد و باید برای آن کلمات کلیدی استفاده کنید که از پربازدیدترین کلمات است و حتی تک کلمه ای باشد که بیشتر سرچ می شود و این سبب می شود تا زودتر دیده شوید.

همچنین میتوانید با کمک گرفتن از شرکتهای طراحی وبسایت هزینه آمدن به صفحه اول گوگل را بپردازید و از جمله سایتهای معتبر در بستر اینترنت باشید.

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل

اصول و قواعد گوگل

برای اینکه شاهد بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل و لینک شما در صفحه اول قرار بگیرد باید سایت خود را طبق قواعد موتورهای جستجوگر بسازید و آن را بهینه کنید ،همانطور که میدانید در سال های اخیر گولگ یک سری قواعد را برای طراحی سایت اصولی و سئو معرفی کرده است که به کمک آنها می توان به راحتی و با سرعت خیلی زیاد درجه و رتبه صفحه خود را بالا ببرید و بعد از گذشت مدت کمی می توانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و از این اتفاق لذت ببرید و چون بحث مهم است، باز هم دوباره تاکید می کنم که که این خیلی به نوع کلمات کلیدی که انتخاب می کنید بستگی دارد هر چه آن کلمه دارای سرچ بالاتری باشد شانس شما بیشتر است و اگر این کلمه از کلمات پربازدید نباشد شانس شما برای دیده شدن کمتر خواهد بود.

در این نوشته می خواهیم که چند تا از روش ها و تکنیک هایی که برای آمدن لینک شما به صفحه اول کمک کار خواهند بود را بیان کنیم امیدوارم که مفید باشد و بتوانید از آن ها استفاده کنید.

نمایش سایت در صفحه اول

رتبه اول در سرچ گوگل

دامنه سایت

نامی که برای دامنه خود انتخاب می کنید باید بلند و طولانی نباشد بلکه کوتاه باشد که به آسانی بتوان سرچ کرد و کاربر با آن گیج شود و هر اندازه کوتاه و آسان تر باشد گوگل شما را به صفحه اول نزدیک تر می کند البته این یکی از سیاست ها هست و همه آن ها نیست و اینگونه نیست که اگر فقط دامنه کوتاه باشد شما را بالا بیاورد بلکه باید بقیه سیاست ها و قوانین را هم رعایت کنید.

اما یک چیز دیگر که که باعث رسیدن سایت شما به رتبه اول در سرچ گوگل میشود و البته خیلی مهم است و حتی مهمتر از کوتاه بودن نام دامنه است این است که بین نام و بین محتوای سایت یک مطابقتی وجود داشته باشد اینگونه نباشد که نام سایت دلالت بر یک چیز کند و محتوای آن دلالت بر چیز دیگری کند و هر چه مطابقت بین نام و محتوا نزدیک تر باشد شما به صفحه اول نزدیک تر خواهی شد.

بنابراین اگر زمینه کاری شما فان یا شوخی است باید نام هم مطابق آن باشد اگر زمانی کاریشما آموزش آشپزی است باید نام هم مطابق با آن باشد و این طور نباشد که نام شما دلالت بر یک آموزشی بکند اما محتوای شما سرگرمی باشد و .....

متا تگ ویژه عنوان

یکی دیگر از چیزهایی که در آمدن شما به صفحه اول تاثیرگذار است متاتگ است یعنی عنوانی که شما برای صفحه خود انتخاب می کند طبق قوانی بین سی تا شصت کلمه باید در عنوان صفحه وجود داشته باشد که در آن از کلمات کلیدی نیز به کار رفته باشد و بهتر است که بین کلمات هم با کاراکترهای خاصی مثل خط فاصله انداخته شود اما به هر حال مهم این است که این قانون هم رعایت بشه تا شانس شما بیشتر شود.

اگر شما قسمت متا تگ را چیزی بنویسد و خالی باشد گوگل یک حدسی می زند و یک متنی از محتوای شما انتخاب می کند و آن را به عنوان عنوان صفحه بر میگزیند که اصلا شما مناسب نباشد و به سئو شما کمک نکند لذا خود شما عنوانی را انتخاب کنید که مناسب است.

چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانیم

بهرتین راهکاری که میتوان سایت را به صفحه ی اول گوگل رساند استفاده از متا تگ ویژه توضیحات است.

پس برای پاسخ به به سوال چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانیم ادامه مقاله را مطالعه کنید.

رتبه اول در سرچ گوگل

متا تگ که برای توضیحات است در صفحه اول نمایش داده نمی شود اما یکی از عواملی که در قرار گیری آن در صفحه اول گوگل قرار می گیرد و فقط در صفحه نتیجه های گوگل به نمایش گذاشته می شود و باید از آن معلوم شود، که محتوای اصلی این سایت در مورد چه چیزی است و این طور نباشد که چیزی غیر از محتوای سایت از او فهمیده شود بلکه محتوای و زمینه کاری سایت را باید از آن متوجه شد.

کلمات کلیدی متن

یکی از مواردی که برای بالا آمدن شما در نتایج کمک می کند و شما را به رتبه مطلوبی می رساند این است که شما از کلمات کلیدی متن خود استفاده کنید و از آنها بهره ببرید و این که چطور از این کلمات کلیدی در متن صفحه خود استفاده کنید خیلی و به شت مهم است این که مثلا خیلی و بیش از حد استفاده نکنید و این که خیلی هم کم استفاده نکنید که هیچ تاثیری نداشته باشد بلکه به اندازه باشد تا شما را به صفحه اول بکشاند .

چگونه در سرچ گوگل اول باشیم

تگ ALT برای تصاویر

تگ alt خیلی شبیه است به متا تگ که هم برای عنوان می آيد و هم برای توضیحات است. این تگ به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا عکس ها را راحت تر بالا بیاورد و زمانی که مخاطب تصویری را سرچ می کند این شانس وجود دارد که شما دیده شوید و عکس های شما در صفحه اول در معرض دید کاربر قرار بگیرد.

و موردی که مهم است باید محتوایی که برای این نوع تگ و تصاویر استفاده میکنید کاملا مطابق با زمنیه کاری شما باشد و نامرتبط نباشد.

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل

آیا با رعایت تمام این موارد بالا باز هم باید به سوال چگونه در سرچ گوگل اول باشیم فکر کنیم یا خیر؟ بله!!! دنیای سئو بسیار پیچیده است و همیشه راهکارهای متعددی به شما ارائه میشود به همین منظور باید به دنبال راهکار موثر بایشد و برای پیشرفت سایتتان همیشه باید این سوال را از خود که چگونه در سرچ گوگل اول باشیم.

دنیای سئو بسیار پیچیده است و همیشه راهکارهای متعددی به شما ارائه میشود به همین منظور باید به دنبال راهکار موثر بایشد و برای پیشرفت سایتتان همیشه باید این سوال را از خود که چگونه در سرچ گوگل اول باشیم.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید