طراحی سایت


ای نماد چیست؟

شما به عنوان صاحب یک طراحی سایت، هنگامی می توانید کاربران را به خرید از طراحی سایت ترغیب نمایید که توانسته باشید اعتماد آن ها را به طراحی سایت خود جلب کنید. از جمله مواردی که در جلب اعتماد کاربران به طراحی سایت شما نقش بسزایی دارد می توان به نوع طراحی سایت، ساختار، روش های تبلیغاتی، محصولات اشاره کرد. کاربران در طراحی سایت شما به دنبال یک مجوز تایید کننده که تضمین کننده وجود و خدمات شما باشد هستند. از این رو امروزه ای نماد یا نماد الکترونیکی جهت تایید فروشگاه های اینترنتی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است.

طراحی سایت

اهمیت ای نماد در کسب و کار

بنابراین لازمه ی بقای فروشگاه های اینترنتی، ایجاد اعتماد در میان کاربران است که از جمله بهترین روش جهت جلب اعتماد کاربران به طراحی سایت شما، ای نماد می باشد. ای نماد به عنوان تاییده جهت فروشگاه های اینترنتی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت و معدن صادر می گردد. از آن جایی که ای نماد جهت تضمین قانونی بودن فعالیت یک طراحی سایت تجاری مورد استفاده قرار می گیرد در صورتی که مالک یک طراحی سایت تخلفی را مرتکب شود شما می توانید جهت ارائه ی شکایت خود به این سازمان مراجعه نمایید.

طراحی سایت

کدام فروشگاه ها یا شرکت ها مستلزم دریافت ای نماد هستند؟

کاربرد ای نماد بیشتر در طراحی سایت هایی است که در آن به فروش محصول یا ارائه ی خدمات به مشتریان به همراه پرداخت آنلاین می پردازند. در یک تعریف کلی می توان گفت که هر فروشگاه یا شرکتی که در طراحی سایت خود به فروش محصولات به صورت آنلاین می پردازد می بایست جهت پرداخت وجه به یک درگاه بانکی متصل شود و حتما باید ای نماد داشته باشد. از این رو وجود ای نماد یک ضرورت اساسی جهت فروشگاه های اینترنتی می باشد که شما به عنوان مالک یک طراحی سایت تجاری حتما باید به داشتن ای نماد اقدام نمایید.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید