استفاده از اپلیکیشن ها امروزه فراگیرتر از همیشه شده است. گسترش تلفن های هوشمند و استفاده از اپلیکیشن ها باعث شده است که طراحی اپلیکیشن مشهد روز به روز مهم تر از قبل باشد و کسب و کارها و شرکت های مختلف برای بازاریابی و ارائه خدمات و فروش کالاهای خود اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل نمایند. از مهم ترین مزیت های طراحی اپلیکیشن مشهد وفادار ماندن مشترین به شما می باشد که در دیجیتال مارکتینگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ساخت اپلیکیشن موبایل برای مشهد

طراحی اپلیکیشن اندروید مشهد

همانگونه که قطعاً اطلاع دارید در طراحی سایت مشهد یک تقسیم بندی کُلی وجود دارد که طراحی اپلیکیشن مشهد را به طراحی اپلیکیشن اندروید مشهد و طراحی اپلیکیشن IOS مشهد تقسیم بندی می کند. در طراحی اپلیکیشن اندروید مشهد تمرکز بر روی بخش بزرگی از بازار می باشد که اکثر گوشی های هوشمند را در بر می گیرد و کسانی که از سیستم اندروید در گوشی خود بهره می برند می توانند با نصب این اپلیکیشن ها بر روی گوشی خود از خدمات آنها استفاده نمایند. طراحی اپلیکیشن اندروید مشهد نه فقط برنامه هایی برای خرید کالا بلکه می تواند به شکل طراحی بازی ها و یا اپلیکیشن هایی با طراحی نوآورانه باشد.

طراحی اپلیکیشن IOS مشهد

دسته دیگر از گوشی های هوشمند که در طراحی اپلیکیشن مشهد مورد توجه قرار می گیرند با سیستم عامل IOS شناخته می شوند و اکثراً گوشی های شرکت اپل را شامل می شوند. طراحی اپلیکیشن IOS مشهد در کنار طراحی اپلیکیشن اندروید می تواند به شما کمک کند که تمامی کاربران بالقوه را با هر تلفن هوشمندی که در دست دارند پوشش داده و به آنها خدمات ارائه دهید. با طراحی اپلیکیشن IOS مشهد توسط شرکت نونگار علاوه بر داشتن یک اپلیکیشن فوق العاده می توانید از سالیان متمادی پشتیبانی شرکت نیز استفاده کرده و در مواقع لزوم بدون هزینه اقدام به گسترش اپلیکیشن خود نمایید.

قیمت طراحی اپلیکیشن مشهد

مورد دیگری که برای کاربران مهم است قیمت طراحی اپلیکیشن مشهد می باشد و اینکه چرا در شرکت های مختلف تفاوت هایی گاهاً چشمگیر بین قیمت های ارائه شده وجود دارد. یکی از مهم ترین دلایل این تفاوت قیمت کیفیت کار و امکاناتی که در طراحی اپلیکیشن در مشهد استفاده می شود است و مورد دیگر پلتفرم ها که در این مبحث مجالی برای توضیح آنها نیست و بزوردی نوشتاری کامل در مورد پلتفرم ها ارائه خواهیم کرد. میزان نیاز به کد نویسی و یا استفاده از کد های آماده و ... نیز می تواند بر هزینه ساخت طراحی سایت به صورت اپلیکیشن مشهد تأثیر گذار باشد.

قیمت طراحی اپلیکیشن مشهد

طراحی اپلیکیشن ارزان مشهد

نونگار افتخار دارد که با توجه به گسترش فعالیت های تخصصی خود اعم از طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن و آموزش های مرتبط با توجه حجم و درخواست مدیران اپلیکیشن هایی را متناسب با هزینه و بودجه آنها طراحی نماید. تمامی برنامه هایی که تحت عنوان طراحی اپلیکیشن ارزان مشهد توسط نونگار طراحی می گردد شامل پشتیبانی نامحدود و امکان گسترش و توسعه می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید