با افزایش کاربران اینترنتی و ایجاد فضایی برای خرید اینترنتی مشتریان بیشتر، به سمت خرید و سفارش محصول مورد نیاز خود از طریق اینترنت روی آورده اند. طراحی سایت فروشگاهی آنلاین باید به گونه ای باشد که حس امنیت در خرید و پرداخت آنلاین را برای تمامی مشتریان فراهم سازد. به یاد داشته باشید که همیشه اولین مراجعه مشتری و نحوه برخورد با مشتری نقش بسزایی در تصمیم گیری برای خرید دارد واین مسئله در طراحی سایت فروشگاه آنلاین نیز موثر می باشد. بنابراین طراحی سایت فروشگاه آنلاین شما باید بر پابه اصول روانشناسی خرید بعنوان یک فروشنده حرفه ای ایفای نقش کند تا طراحی سایت فروشگاه آنلاین شما بتواند مشتریان بیشتری را برای بازدید از سایت شما ترغیب نماید.

امکانات موجود در فروشگاه آنلاین

• طراحی سبد خرید اینترنتی ساده برای کاربران در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• طراحی گرافیکی خاص و کاربر پسند در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• امکان ارائه آرشیوی ازتصاویر و ویدئوها در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• ارائه مشخصات فنی از محصولات در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• امکان سفارش در کمترین زمان در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• ایجاد امنیت و سرعت بالا در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• جستجوی پیشرفته در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• طراحی واکنشگرا در طراحی سایت فروشگاه آنلاین

امکانات موجود در فروشگاه آنلاین

• طراحی سایت اختصاصی در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• رعایت اصول سئو و بهینه سازی در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• مدیریت سفارشات، پرداخت ها، نحوه ارسال سفارش در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• امکان نظرسنجی در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• امکان دسته بندی محصولات در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• افزایش فروش از طریق CTA در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• امکان مقایسه محصولات در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• امکان اضافه کردن مطالب، مقالات، برندها و محصولات جدید در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
و بسیاری دیگر از امکانات که با توجه به درخواست و سفارش شما مشتریان عزیز در طراحی سایت فروشگاه آنلاین پیاده سازی می شود. طراحی سایت فروشگاه موبایل نمونه ای از طراحی سایت فروشگاه آنلاین میباشد.

مزایای طراحی سایت فروشگاه آنلاین

• امکان ارائه اطلاعات کامل و مفید از محصولات در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• جمع آوری نظرات و اطلاعات از سلایق مشتریان در مورد محصول مورد نظر خود در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• ایجاد ارتباط مستقیم میان فروشندگان و مشتریان در طراحی سایت فروشگاه آنلاین
• ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن در طراحی سایت فروشگاه آنلاین

6 روش برای طراحی سایت فروشگاه آنلاین

تصویر یک فروشگاه آنلاین را تجسم کنید. 50 میلی ثانیه طول می کشد تا کسی در مورد وب سایت شما نظر بدهد. این بدان معناست که اولین برداشت مهم است.
بر اساس نظرسنجی اخیر از ، هشتاد و پنج درصد از مصرف کنندگان گفتند که طراحی سایت فروشگاه آنلاین با کیفیت برای یک تجارت مهم است. با پیروی از بهترین شیوه های طراحی وب سایت، اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما تجربه آنلاین مثبتی با برند شما دارند. این شش عامل طراحی می توانند بر آنچه بازدیدکنندگان در مورد سایت و کسب و کار شما فکر می کنند تأثیر بگذارند.

1. برندسازی ثابت فروشگاه

کسی که با برند شما آشنا باشد انتظار دارد وب سایت شما نمایانگر ظاهر و سبک فروشگاه شما باشد. اولین گام در طراحی سایت فروشگاه آنلاین شما این است که لوگوی خود را به وضوح در صفحه اصلی خود نمایش دهید. اگر از قالبی برای طراحی وب سایت خود استفاده می کنید، با انتخاب رنگ ها و فونت هایی مطابق با نام تجاری خود سفارشی کنید.
نسخه تبلیغاتی وب سایت خود را مشابه آنچه در فروشگاه یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی شما وجود دارد نگه دارید. و از طریق تعاملات خود با مشتریان آنلاین، مانند ابزارهای چت و ویدیو، پیام های نام تجاری خود را گسترش دهید.

2. طراحی تمیز فروشگاه آنلاین

طبق یک نظرسنجی از، نزدیک به 60٪ از مردم ترجیح می دهند با یک وب سایت بصری خوشایند تعامل داشته باشند. وقتی صحبت از بهترین چیدمان طراحی صفحه اصلی به میان می آید، اضافه کردن متن یا عکس های زیادی می تواند وسوسه انگیز باشد، اما این رویکرد می تواند بازدیدکنندگان شما را تحت تأثیر قرار دهد.
صفحه اصلی خود را به عنوان ویترین فروشگاه خود در نظر بگیرید. شما هر چیزی را که می فروشید جلوی ویترین نمی گذارید، درست است؟ در عوض، با استفاده از چند کلمه یا جملاتی که مهم‌ترین پیام شما را همراه با گرافیک‌های خیره‌کننده می‌رسانند، مشتریان را جذب و جذب کنید.
فضای سفید که به عناصر وب سایت شما اجازه تعادل و تنفس می دهد. حواس پرتی را به حداقل می رساند و به مصرف کنندگان کمک می کند محتوا و پیشنهادات شما را جذب و درک کنند.

آموزش صفر تا صد ساخت فروشگاه آنلاین

3. عکس های با کیفیت در طراحی سایت فروشگاه آنلاین

شنیده اید که یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد. این برای طراحی سایت فروشگاه آنلاین شما ضروری است. مطالعات روی خریداران آنلاین نشان داد که بیش از 75٪ گفتند که عکس های عالی بر خرید یا عدم خرید آنها تأثیر می گذارد.
به عنوان مثال، تقریباً دو سوم خریداران گفتند که چندین زاویه دوربین بر تصمیم خرید آنها تأثیر می‌گذارد و بیش از نیمی از آنها گفتند ترکیبی از نمای نزدیک و عکس‌های از راه دور مهم است.
اگر با دوربین و نور خوبی دارید، می توانید خودتان عکس بگیرید. اگر نه، یک عکاس حرفه ای استخدام کنید. اطمینان از داشتن عکس های خوب می تواند به کاهش نرخ بازگشت شما کمک کند. بیست و دو درصد از خریدهای آنلاین برگردانده می‌شوند، زیرا ظاهر کالا با عکس‌ها متفاوت است.

4. ناوبری بصری فروشگاه آنلاین

بیش از سه چهارم کاربران می گویند که مهمترین عامل در طراحی سایت فروشگاه آنلاین این است که به راحتی آنچه را که می خواهند پیدا کنند. این به این معنی است که چیزها را در جایی که مردم انتظار دارند قرار دهید تا بتوانند بدون اختلال خرید کنند. اگر این کار را نکنید، ممکن است فروش خود را از دست بدهید.
مطمئن شوید که نوار پیمایش شما با یک موقعیت قابل پیش بینی، مانند هدر، گوشه بالا سمت چپ یا راست، یا به عنوان یک نوار کناری، به راحتی پیدا می شود. استفاده از تضاد رنگی واضح می تواند آن را برجسته کند و دید را بهبود بخشد. فراموش نکنید که یک ویژگی جستجوی سایت را اضافه کنید، که به مشتریان شما راهی می دهد تا فوراً آنچه را که نیاز دارند، بدون نیاز به پیمایش در سایت پیدا کنند. نیمی از مشتریان خرید نمی کنند زیرا نمی توانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

5. CTA ها را پاک کنید

ناوبری خوب همچنین شامل یک فراخوان روشن برای اقدام (CTA) برای کاربران است. این به مشتریان بالقوه دلیلی برای کلیک کردن، خرید یا ثبت نام می دهد. برای افزایش تبدیل باید برجسته و شهودی باشد.
انتخاب‌های محبوب برای دکمه‌های CTA نارنجی و قرمز هستند که نشان داده شده است که نرخ تبدیل را افزایش می‌دهند. با این حال، مهم ترین عنصر طراحی این است که دکمه از صفحه بیرون می زند و چشم ها را به خود جلب می کند. این به معنای استفاده از رنگی است که در برابر رنگ پس زمینه شما بسیار قابل مشاهده است.

6. طراحی تعاملی

آیا آشنایی با نمونه های طراحی سایت تعاملی دارید؟ موبایل تقریباً نیمی از کل ترافیک اینترنت را تشکیل می دهد و داشتن طراحی واکنش گرا به وب سایت شما اجازه می دهد تا به درستی در همه دستگاه ها بارگیری شود. در حالی که اکثر قالب ها به گونه ای طراحی شده اند که سازگار با موبایل باشند، در نظر گرفتن زمان بارگذاری آنها نیز مهم است. چهل و هفت درصد از مردم انتظار دارند صفحات در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شوند. زمان بارگذاری خود را با توجه به اندازه تصاویر وب سایت خود بهبود بخشید.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید