سرور و کانفیگ سرور از جمله کلماتی هستند که شما به عنوان مدیر یک طراحی سایت با آن ها مواجه می شوید و شاید تاکنون نتوانسته اید به تعریف درستی از این کلمات دست یابید. سرور همانند یک کامپیوتر همیشه آنلاین، 24 ساعته پاسخگوی تک تک درخواست های ارسالی از سوی کاربران است. میزان سرعت و برقراری امنیت در طراحی سایت نونگار همگی به سرور شما بستگی دارد. با انتخاب درست سرور علاوه بر جلب رضایت کاربران می توانید سود بیشتری را برای خود به ارمغان بیاورید. در همین راستا سرورها به منظور عملکرد بهتر و افزایش کارایی از طریق کانفیگ سرور لینوکس تنظیم و پیکربندی می شوند. لازم به ذکر است کانفیگ سرور لینوکس زمانی موثر است و نتایج مطلوبی بر طراحی سایت شما دارد که به شکل کاملا اصولی پیاده سازی شده باشد.

هزینه کانفیگ سرور

هزینه کانفیگ سرور با توجه به نیازهای درخواستی مشتریان متغییر بوده و هر چه قدر امکانات درخواستی بیشتر باشد مسلما هزینه کانفیگ سرور افزایش می یابد. به طور کلی شروع هزینه کانفیگ سرور از 600 تومان است.البته شرکتهائی که پیشیته ای چندین ساله در این خصوص دارند همانند شرکت نونگار منطقأ راهکارهای پیاده سازی و معماری خاص خودشان را پیشنهاد خواهند داد که این مهم متواند تأثیری مستقیم در هزینه کانفیگ هاست لینوکس داشته باشد .

هزینه کانفیگ سرور

تعرفه کانفیگ سرور

برآورد تعرفه کانفیگ سرور کمی دشوار است چرا که پلاگین های درخواستی کاربران یکسان نیست. با مشخص شدن پلاگین های درخواستی برآورد تعرفه کانفیگ سرور امکان پذیر می شود.
پیش فرضهائی چون داشتن سرور و موقعیت مکانی سرور و نحوه دسترسی نیروهای فنی نونگار برای کانفیگ سرور جملگی می اوانند عواملی باشند برای ارئه یک تعرفه کلی برای کانفیگ سرور شما. تعرفه هاست ایرانی را در این لینک مشاهده کنید.

قیمت کانفیگ سرور لینوکس

همان طور که می دانیم نیازها و خدمات درخواستی کاربران با هم متفاوت می باشد و همین امر برآورد قیمت کانفیگ لینوکس را دشوار نموده است جهت آگاهی از تعرفه ها و دریافت مشاوره و قیمت هاست لینوکس با شرکت نونگارپردازش تماس حاصل کنید.
همکاران واحد میزبانی و شبکه نونگار به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات مشاوره و تکنیکال به کارفرمایان خود هستند و این یکی از مزیت های شرکت نونگار نصب به سایر همکاران خود است !

نصب سرور لینوکس

شرکت طراحی سایت نونگار پردازش جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز با ایجاد بخش هاستینگ آماده ی ارائه تمامی خدمات مربوط به نصب سرور لینوکس، سئو سایت و بهینه سازی، برقراری امنیت، انتقال داده های وب سایت، نصب و راه اندازی نرم افزارها، ثبت دامنه و... می باشد. مشتریان جهت دریافت پشتیبانی می توانند با ارسال تیکت با بخش میزبانی سرور و هاستینگ ارتباط برقرار کنند. هدف ما رسیدگی به تمامی نیازها و درخواست های مشتریان در کوتاه ترین زمان و با بیشترین سرعت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نصب سرور لینوکس و انواع سیستم عامل ها و دریافت مشاوره ی رایگان می توانید با شماره 02166514140 در تماس باشید. از جمله خدمات نونگار عبارتند از:
• برقراری امنیت
• نصب و راه اندازی انواع سیستم عامل ها
• ارائه بهترین خدمات مربوط به سرورها
• انتقال داده ها
• نصب سرور لینوکس
• بهینه سازی
• ارائه انواع سی پنل با لایسنس

نصب سرور لینوکس

عیب یابی سرور لینوکس

عیب یابی سرور لینوکس از جمله مواردی است که تخصص و مهارت خاصی را می طلبد. شما به عنوان مالک سایت مسلما اطلاعات کافی در این زمینه ندارید و اگر هم مخالف نظر من هستید توصیه می کنم هرگز ریسک نکنید. سرورها حاوی اطلاعات سایت مشتریان می باشند و با توجه به اهم این داده ها خواهشمندم خودسرانه تنظیمات سرور را دست کاری نکنید. با شرکت میزبان سرور خود تماس بگیرید و اجازه دهید متخصصین مربوطه به عیب یابی هاست لینوکس شما بپردازند. تیم فنی نونگار با سابقه ی طولانی خود و با گزینش متخصص ترین و با تجربه ترین نیروها مشکلات به وجود آمده در سرور را شناسایی و نسب به رفع آن ها در کمترین زمان اقدام می کند. عیب یابی سرور لینوکس به مراتب از کافیگ آن سخت تر و فنی تر است از همین بابت برآوردهای زمانی و ریالی آن مستلزم آنالیز دقیق و علت یابی خواهد بود .

راه اندازی سرور لینوکس

هر شرکتی به منظور کسب موفقیت در حوزه ی کاری خود می بایست با بررسی نیازهای کاربران و درخواست های مشتریان خدمات و امکانات متناسب با آن ها را ارائه دهد. شرکت نونگار پردازش با دو دهه تجربه به عنوان یکی از ده شرکت برتر طراحی سایت با ارائه بهترین خدمات هاستینگ و میزبانی سرور، با نصب و راه اندازی سرور لینوکس و تمامی سیستم عامل های درخواستی شما عزیزان همواره در کنار شماست تا با ایجاد یک سرور مناسب با نیاز شما، گام موثری در پیشبرد اهدافتان داشته باشد. قبل از راه اندازی سرور لینوکس و خرید هاستینگ های لینوکسی حتمأ با کارشناسان نونگار مشورت فرمائید!

سرور دایرکت ادمین

پنل مدیریت سرور مجازی را، سرور دایرکت ادمین می نامند. در سرور دایرکت ادمین امکان ساخت اکانت و ویرایش در سرور وجود دارد. از دیگر ویژگی های این سرور می توان به: بالا بودن سرعت، پایین بودن تعرفه لایسنس، امکان دسترسی به Root و SSH اشاره کرد. لازم به ذکر است که سرور دایرکت ادمین یکی از کارآمدترین و بهترین سی پنل های سرور لینوکس شناخته شده است. سرورهای دایرکت ادمین با توجه به قیمت مواج و مبتنی بر دلار لایسنس های آن را می توانید از ما استعلام بگیرید و به صورت ماهانه و یا سالانه اقدام به اجاره سرور دایرکت ادمین نمائید .

سرور دایرکت ادمین

نصب دایرکت ادمین

مسلما برای نصب هر برنامه ای بر روی سرور لینوکس ابتدا باید یک سری پیش نیازها نصب و راه اندازی گردد. در غیر اینصورت فرآیند نصب با مشکلاتی مواجه خواهد شد. پس به منظور نصب دایرکت ادمین نیز نصب پیش نیازها لازم و ضروری است. از جمله پیش نیازها جهت نصب دایرکت ادمین می توان به موارد زیر اشاره کرد :
• نصب اصولی سیستم عامل بدون نصب هر گونه سی پنل
• امکان دسترسی به یک آی پی خارجی
• نصب SSH و امکان دسترسی به یوزر روت

راه اندازی وب سرور

وب سرور چیست؟ شاید این یکی از سوالاتی باشد که ذهن شما را به خود مشغول کرده است. وب سرور یک برنامه است که با استفاده از پروتکل اچ تی تی پی مطالب و منابع مورد نیاز را به مخاطبان خود ارائه می دهد. لازم به ذکر است که در یک وب سرور قابلیت نصب و راه اندازی وب سایت ها وجود دارد. آپاچی و IIS از جمله قدرتمندترین وب سرورها به شمار می آیند. راه اندازی وب سرور نیز با توجه به نوع آن متفاوت است. تفاوت های وب سرورها به عوامل زیادی بستگی دارد که در قالب یک مقاله مفصل به آن پرداخته ایم.

لینوکس یا ویندوز؟

سرور لینوکس و ویندوز در میان سیستم عامل ها جزوء محبوب ترین سرورها به حساب می آید. اما میزان محبوبیت آن ها به دلیل وجود برخی تفاوت ها با هم یکسان نیست. در زیر به چند تفاوت به صورت کاملا مختصر می پردازیم حال تصمیم گیری با شماست که از طرفداران لینوکس باشید یا ویندوز!!
این سوال خیلی از مخاطبین نونگار است که نهایتأ از چه سروی استفاده کنیم سرور لینوکسی و یا ویندوزی و پاسخ به این مهم مسلمأ در قابل این مقالی کلی نمی گنجد پس از شما دعوت میکنیم تا ادامه موضوع را در مقالات تخصصی سرور مجازی لینوکس و سرور ویندوز دنبال فرمائید .

از جمله این تفاوت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• لینوکس در مقایسه با ویندوز قابلیت پشتیبانی از نرم افزارهای بیشتری را دارد
• از نظر اقتصادی لینوکس در مقایسه با ویندوز مقرون به صرفه تر می باشد
• لینوکس در مقایسه با ویندوز از امنیت و پایداری شبکه بیشتری برخوردار است
• مدیریت هر دو سرور از طریق سی پنل صورت می گیرد اما به طور کلی مدیریت لینوکس به دور از هر گونه پیچیدگی است و عملکرد بهتری نسبت به سرور ویندوز دارد
• از لحاظ قیمتی لینوکس ارزان تر از ویندوز است

لینوکس یا ویندوز؟

دیتاسنتر

به مجموعه ای از سرورها، زیرساخت ها و سرویس دهنده ها دیتاسنتر یا همان کانون داده ها گفته می شود که با توجه به نوع عملکرد می تواند به پردازش، ذخیره سازی و جمع آوری داده های وب سایت بپردازد. از مهم ترین و محبوب ترین دیتاسنترهای دنیا می توان به مایکروسافت و گوگل اشاره کرد که مورد استفاده ی تجاری و عمومی کاربران اینترنتی قرار می گیرند.

دیتا سنترهای معروف ایران :
1. دیتاسنتر افرانت
2. دیتاسنتر پارس آنلاین
3. دیتاسنتر تبیان
4. دیتاسنتر زیرساخت
5. دیتاسنتر ایرانسل
6. دیتاسنتر شاتل
7. دیتاسنتر آسیاتک
8. دیتاسنتر شهراد
9. دیتاسنتر همراه اول
10. دیتاسنتر بانک ملی
11. دیتاسنتر بانک سامان
12. دیتاسنتر بانک ملت
13. دیتاسنتر بانک دی
14. دیتاسنتر مبنا
15. دیتاسنتر جایگاه
16. دیتاسنتر هاست ایران
17. دیتاسنتر نگاه روشن پارس
18. دیتاسنتر پارس دیتا
19. دیتاسنتر فن آوا
20. دیتاسنتر آشنا
21. دیتاسنتر روند تازه
22. دیتاسنتر سروش رسانه

هاست لینوکس

هاست لینوکس تحت میزبانی قدرتمند ترین دیتاسنتر آمریکا قرار دارد که از نظر میزان پایداری شبکه با کسب رتبه یک جهانی، توانسته محبوبیت زیادی را در میان کاربران بدست بیاورد. شرکت نونگار پردازش با بیش از 17 سال سابقه با استفاده از مانیتورینگ، شبانه روز با میزبانی سرور به شکلی اصولی وب سایت شما را پشتیبانی می نماید. هدف ما جلب رضایت مشتریان با ارائه بهترین خدمات است. جهت دریافت مشاوره و هر گونه راهنمایی در رابطه با هاست لینوکس با ما تماس بگیرید. هاست لینوکس به دلیل هزینه پائین و در دسترس بودن آن بیشتر مورد استفاده پروژه های عمومی قرار میگیرد.

هاست لینوکس

سرور لینوکس

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، انواع مختلفی از سیستم عامل ها به وجود آمده است که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارد. در میان این سیستم عامل ها، سیستم عامل ویندوز از شهرت بیشتری برخوردار می باشد که تاکنون توانسته بیش از 75 درصد مخاطبان اینترنتی را مجذوب خود کند. سرور لینوکس با قرار گرفتن در رتبه ی دوم یکی دیگر از محبوب ترین سرورها در دنیای مجازی به شمار می رود.
خوشبختانه سرور لینوکس تاکنون پیشرفت های چشم گیری داشته است. این سرور به عنوان یک سیستم عامل متن باز مورد توجه برنامه نویسان بسیاری قرار گرفته و همین امر موجب ایجاد نسخه های کامل تری از این سیستم عامل در عرصه ی مجازی شده است.
سرورهای لینوکس با کیفیت های مختلف در شرکت نونگار ارائه میگردد .

واحد تحقیق و توسعه نونگار
www.npco.net

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید