سئو فایل های ویدئو در طراحی وب سایت


اهمیت سئو و بهینه سازی سایت امروزه اهمیت چشمگیری یافته است و با توجه به رقابتی که تعداد بی شمار سایت ها بر سر قرار گرفتن در رتبه های برتر در کلمات کلیدی متفاوت با یکدیگر دارند هر روز فشرده تر نیز می شود. به همین دلیل باید تلاش شود تا تمامی مواردی که به بهینه سازی سایت مربوط می شود به خوبی رعایت شود. یکی از این موارد ویدئو ها می باشد. همان گونه که قبلاً اشاره کردیم کاربران به ندرت مرورگرهای خود را آپدیت و به روز رسانی می کنند و این مقوله کاملا طبیعی شده است. به همین خاطر و یا به خاطر تنظیماتی که برای کاهش مصرف اینترنت در مرورگرها اعمال می شود ممکن است برخی از آنها ویدئو ها را نمایش ندهند و شما نیز نمی توانید در طراحی وب سایت یا به شکل دیگری، کسی را مجبور کنید ویدئو شما را ببیند مگر اینکه اهمیت ویدئو و تیتر جذاب آن را به اطلاع آنها برسانید!

نقش کلمات کلیدی تعیین کننده می باشد


ربات های گوگل و سایر موتورهای جستجو نمی توانند محتوای ویدئوها را تشخیص دهند به همین دلیل اهمیت بسیار زیادی دارد که کلمات کلیدی مرتبط آنطور که قصد دارید ویدئو شما بر حسب آنها رتبه بندی شود در سئو سایت اهمیت زیادی دارد و باید حتماً در طراحی وب سایت عنوان و توصیف مرتبطی برای ویدئو گنجانده شود. این کلمات کلیدی باید حتماً به عنوان و محتوای ویدئو ارتباط داشته باشد و در هنگام جستجوی کالاها و محصولات مشابه توسط کاربران محتوای ویدئو شما به آنها برای دیدن پیشنهاد شود.


سئو عناوین و توضیحات ویدئو


علاوه بر تعیین و کاربرد کلمات کلیدی عنوان و توضیحی که برای ویدئو انتخاب می کنید نیز در سئو سایت بسیار مهم است. تگ ها یکی از مواردی است که باید توجه کنید. تگ ها نیز مانند کلمات کلیدی هستند و بیشتر جاهایی که برای آپلود وجود دارد این اجازه به شما داده می شود که به فایل خود تگ اضافه کنید. در تگ ها سعی کنید از کلمات موجود در عنوان استفاده کنید.
البته در رسانه های گوناگون محدودیت تعداد کاراکترهای عنوان متفاوت است ولی به طور استاندارد و در بیشتر رسانه ها این محدودیت شامل صد کاراکتر می باشد. بنابراین باید در ایجاد عنوان از کلمات کاملاً مرتبط به محتوای ویدئو خود بهره ببرید. شیوه دیگری که پیشنهاد می شود حتماً در عنوان مد نظر قرار دهید توجه کردن به عبارات جستجو شده توسط کاربران است و باید تریگرها رعایت شود. به عنوان مثال اگر محتوای ویدئو شما در مورد سئو سایت باشد باید به ترکیب هایی نظیر مطالعه سئو سایت، درباره سئو سایت، کارشناس سئو سایت، کاربرد سئو سایت، آموزش سئو سایت و غیره دقت نمایید تا بیشترین تعداد کاربران را پوشش دهید.

سئو فایل های ویدئو در طراحی وب سایت


توضیحات یک ویدئو نیز مورد دیگری است که باید در کنار تگ ها و عناوین برای سئو سایت در نظر داشته باشید، توضیحات یک ویدئو چیزی است که ربات های گوگل می خوانند و بر حسب آن محتوای شما را حدس می زنند. محدودیت توضیحات به گونه ای است که در بیشتر رسانه ها شما می توانید حدود پنج هزار حرف استفاده کنید. برای سئو سایت بهتر سعی کنید توضیحات جامع و کامل باشد و بین حروف فاصله کافی وجود داشته باشد. باید در توضیحات از تاریخچه و آدرس سایت استفاده کنید و نیز آدرس سایتی که در آن می توان اطلاعات بیشتری در مورد ویدئو کسب کرد را نیز بگذارید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید