طراحی سایت تبلیغاتی چگونه است

انواع طراحی سایت تبلیغاتی


در ادامه مقالات طراحی وب سایت اختصاصی به طراحی سایت تبلیغاتی میرسیم. این نوع سایت ها همانگونه که از نامش مشخص است برای بازاریابی و تبلیغ محصولات و کالاها و یا خدمات کارایی دارد و می تواند برای محصول خاص یا گروهی از محصولات یا حتی برای مجموعه متفاوتی از آنها تعریف و طراحی گردد. از مواردی دیگری که اهمیت دارد این است که گرافیک سایت های تبلیغاتی باید در عین حال که از زیبایی خیره کننده ای برخوردار است کم حجم نیز باشد تا بسیار سریع صفحات لود شوند زیرا تعداد زیادی تصویر و تبلیغ قرار است در سایت بارگذاری شود. امنیت سایت نیز باید به صورت کاملاً حرفه ای انجام گردد. با توجه به نوع فعالیت می توان دو نوع طراحی سایت تبلیغاتی را نام برد. طراحی سایت موسوم به آگهی نامه ای و دیگری طراحی سایت شرکت های آفلاین.


طراحی سایت تبلیغاتی آنلاین


این نوع طراحی سایت که طراحی سایت تبلیغاتی آگهی نامه ای نام دارد برای برخی از سایت های تبلیغاتی کاربرد دارد که به صورت آنلاین محصولات و کالای های خود را تبلیغ می کنند. سایت های مختلفی در فضای اینترنت و در کشور ما در این زمینه وجود دارد که می توان برای نمونه از باما و ایستگاه نام برد که توانسته اند در کنار چندین سایت دیگر قسمت عمده این حوزه را در ایران پوشش دهند و این برتری را مدیون رقابت کم و تعداد نسبتاً کم رقبای حرفه ای می باشند.

طراحی سایت تبلیغاتی چگونه است


شرکت های تبلیغاتی آفلاین


در این نوع طراحی سایت باید نوع کار پردازش شود و با توجه به آن طراحی انجام گردد. برخلاف گروه قبلی در این نوع طراحی سایت تبلیغاتی شرکت ها و افراد تبلیغات خود را به صورت آفلاین و چاپی به سایت اضافه می کنند. شرکت های  چاپ و گرافیک و یا مجله ها و روزنامه ها و یا هر صنفی که کارهای مشابه انجام دهد از جمله این سایت ها به حساب می آیند. در ایران این نوع طراحی سایت تبلیغاتی وجود دارد هر چند چندان شناخته شده نیست و هنوز نتوانسته اند در زمینه شهرت به موفقیت دیگر سایت های آنلاین برسند اما این نشان از این دارد که ظرفیت خوبی برای پیشرفت و بهره برداری مهیا است.


بهینه سازی سایت تبلیغاتی


سئو سایت و بهینه سازی سایت از نکاتی است که در طراحی وب سایت خصوصاً وب سایت تبلیغاتی اهمیت بسیار زیادی دارد. طراحی سایت تبلیغاتی برای اینکه بتوانند به اهداف خود برسد نیاز مبرم به دیده شدن دارند. در واقع این سایت ها بدون بازدید و بالا بودن ترافیک دیگر فلسفه وجودی ندارند. به مانند دیگر طراحی سایت هایی که توضیح داده ایم گوگل و موتور های جستجو سهم زیادی از کاربرانی که به سایت شما وارد می شوند دارد و می توان گفت در حالت عادی بیش از هشتاد درصد ترافیک سایت شما از طریق گوگل می باشد. راهکار دیده شدن در گوگل نیز کلمات کلیدی مناسب و مرتبط و سئو سایت با توجه به این کلمات است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید