اهمیت بخش درباره ما در طراحی سایت

چند نکته کلیدی برای بخش درباره ما


طراحی سایت شامل بخش های مختلفی می شود که هر کدام از این بخش ها اهمیت خاص خود را دارند. اما برخی از صفحات نسبت به سایرین ارجحیت داشته و مهم تر هستند. یک از این صفحات که در هر سایتی از بازدید بالا و محبوبیت زیادی برخوردار است صفحه درباره ما می باشد که کاربران با ورود به سایت علاقه مند می شوند ابتدا از آن بازدید کنند. برخی از افراد در طراحی سایت خود چندان به این بخش اهمیت نمی دهند و باعث می شوند که کاربران نتوانند از کسب و کار و شخصیت حقوقی آنها اطلاعاتی کسب کنند یا اطلاعات ناقصی را به دست آورند که باعث بی اعتمادی کاربران به آنها خواهد شد و به صورت طبیعی مشتریان را از آنها دور خواهد کرد. با توجه به اهمیت این بخش از طراحی وب سایت تصمیم گرفتیم نکاتی را برای بهتر کردن این صفحه توضیح بدهیم.


صفحه درباره ما و دارا بودن شخصیت مجزا


در طراحی سایت نیازی به این نیست که صفحه درباره ما یک صفحه خشک و یکنواخت و رسمی باشد هر چند باید ادبیات خوبی را دارا باشد اما بهتر است در عین حال جذاب و مفید باشد. همانگونه که دیگر مطالب قسمت های مختلف را برای جذب کاربران جذاب و مختصر می کنید و مفید این بخش را نیز تدوین و طراحی نمایید. یکی دیگر از مؤلفه های مهم این می باشد که تلاش کنید صفحه درباره ما با کلیت سایت و کسب و کار و حوزه فعالیت شما همخوانی و مطابقت داشته باشد. هر میزان که طراحی سایت و صفحه ی «درباره ما» با کُلیت سایت شما تطابق بیشتری داشته باشد، در کنار جذابیت می تواند مخاطبین را به کسب و کار شما علاقه مند سازد. تطابق نه صرفاً از نظر ظاهری بلکه در لحن حرف زدن و مطلب و رنگ های مورد استفاده نیز باید نمود یابد.

اهمیت بخش درباره ما در طراحی سایت


محتوای صفحه درباره ما در طراحی سایت


در صفحه ی درباره ما اهمیت زیادی دارد که بتوانید کاربران را قانع کنید که از اعتبار و پیشینه کافی برخوردار هستید و نیز اطلاعات کافی را از کسب و کار خود ارائه دهید تا بتوانند اعتماد کافی را به شما داشته باشند. مواردی که باعث می شود شما نسبت به رقبا برتری داشته باشید را در این صفحه بیاورید. در طراحی وب سایت استفاده کردن از تصاویر و کلیپ هایی از کسب و کار در این صفحه نیز پیشنهاد می شود و می توانید با استفاده از هنر عکاسان حرفه ای و تهیه ویدئو های کم حجم که نشان دهنده کیفیت کسب و کار شما باشد در این صفحه نتیجه بهتری کسب کنید، بسیار بهتر از یک متن ساده.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید