آموزش طراحی سایت و بک لینک ها 

نقش مهم بک لینک ها


یکی از مهمترین بخش های مطرح شده در مبحث آموزش طراحی سایت بحث ساخت بک لینک ها می باشد. زیرا در رنک موتورهای جستجو و به صورت خاص گوگل، بک لینک ها یکی از معیارهای اصلی می باشد. همچنین در سئو سایت نیز می توان برای اهمیت بک لینک ها مقالات بسیاری را نوشت. با توجه به این موارد در این بخش از آموزش طراحی سایت و در ادامه مقاله قبلی چندین نکته کلیدی را برای افزایش بک لینک ها مطرح می کنیم.


استفاده از وبلاگ های بررسی شده


حال در این بخش از آموزش طراحی سایت به یک روش عام در ساخت بک لینک می پردازیم. استفاده از وبلاگ ها و اظهار نظر برای آنها که عمومیت بیشتری در میان دیگر روش ها دارد. در بهینه سازی سایت این روش پر کاربرد و مفید است البته نه تحت هر شرایطی. ابتدا باید وبلاگ هایی با موضوع مرتب را یافته و دسته بندی کنید. سپس از آنها استفاده کرده و لینک های خود را در قالب محتوایی جذاب و مفید، در آنها قرار دهید. البته یک نکته مهم که در این بخش باید حتماً به آن توجه کنید بحث dofollow یا nofollow بودن آنها است که به صورت مفصل در مقالات دیگر بخش آموزش طراحی سایت به آنها اشاره کرده ایم. نوع دوم این وبلاگ ها برای شما مفید نخواهند بود.

آموزش طراحی سایت و بک لینک ها 

استفاده از متن های مناسب برای ساخت لینک


مورد بعدی که در مورد بک لینک ها در طراحی سایت مهم می باشد این است که زمانی که قصد ساخت بک لینک را دارید تفاوتی نمی کند که از چه روشی برای ساخت آنها می خواهید استفاده کنید اما باید چند مورد را در مورد متن رعایت کنید. برای داشتن یک سطح معین باید تلاش کنید متون متمایز anchor را در همه جای سایت بهره ببرید. یکی از دلایلی که در موتور جستجوی گوگل و طراحی سایت باعث می شود که رتبه یا به اصطلاح رنک شما افزایش یابد این است که در همه صفحات متن anchor داشته باشید و نیز لینک های یکسان و برابری را به کار ببرید.


پایبندی به لینک ها اصل مهم


در این فرصت کم نمی توان حق مطلب را به درستی ادا کرد و مجبوریم به ذکر کلیات بسنده کنیم. سعی کنید برای ثبت بک لینک برنامه داشته باشید. به صورت متداوم ایجاد بک لینک را ادامه دهید و نشان دهید که در این مسیر تعهد کافی را دارید. در نظر داشته باشید مبحث سئو سایت یک پروسه زمان بر است و در کوتاه مدت ممکن است نتیجه مد نظر شما حاصل نشود و به تلاش خود برای ساخت بک لینک های بیشتر و البته درست ادامه دهید تا به نتیجه برسید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید