طراحی سایت واسطه ای چگونه است

احتمالاً در بررسی های خود سایت هایی را مشاهده نموده اید که در ظاهر شبیه به طراحی سایت درج آگهی بوده اما در واقع با آن تفاوت هایی داشته اند. این تفاوت بیشتر از جهت امکانات خاص و نیز سیستم مدیریت آنها بوده است. این نوع طراحی سایت که یک روش واسطه ای را میان متقاضیان خدمات و ارائه دهنده گان خدمات ایفا می نماید و یک روش نوین در کسب درآمد می باشد از جمله ساخت سایت هایی می باشد که بسیار مورد توجه بوده و متقاضیان فراوانی را دارد.

ویژگی های خاص طراحی سایت واسطه ای


برای طراحی وب سایت واسطه ای نیاز به چند ویژگی منحصر به فرد می باشد و باید بین ارائه دهنده خدمات و کالاها و متقاضی و دریافت کننده آن تفاوت هایی وجود داشته باشد و تفکیک قایل شد و برای هر کدام از آنها در طراحی سایت فرم جداگانه ای در نظر گرفت. در فرم مربوط به ارائه دهنده خدمات مؤلفه هایی نظیر نام و مشخصات و تلفن تماس و نوع خدمات پیشنهادی و قیمت آن را درج می کنند و در فرم مربوط به دریافت کننده خدمات نیز همین موارد را باید گنجاند. طراحی سایت واسطه ای باید به گونه ای باید باشد که پس از تکمیل فرم های فوق هر کدام در دسته بندی خاص خود قرار بگیرد و مؤلفه هایی که به ارتباط بهتر بین متقاضی و ارائه دهنده مرتبط می شود نیز در طراحی سایت به خوبی رعایت گردد.

 طراحی سایت واسطه ای چگونه است

نحوه عملکرد طر احی سایت واسطه ای


عملکرد طراحی سایت واسطه ای نیز در مثالی که ذکر خواهیم نمود به خوبی مشخص می باشد. در صورتی که شما در حیطه شغلی آموزش طراحی سایت فعالیت می کنید و به چند نفر کارشناس سئو سایت و برنامه نویس یا طراح گرافیک نیامند هستید، در سایت واسطه ای به دو روش می توانید اهداف مورد نظر خود را تأمین نمایید. یک روش این است که فرم مربوطه در طراحی سایت واسطه ای را تکمیل نمایید و سپس منتظر تماس کاربران باشید و در شیوه دوم به سراغ تفکیک ها و دسته بندی های سایت بروید و در آنها به دنبال کارشناس آموزش طراحی سایت و یا سئو سایت بگردید. مثال فوق صرفاً به این دلیل بود که با طراحی سایت واسطه ای آشنا شوید و در شرکت نونگار پردازش بر حسب نیاز شما و ایده های نوین پیشنهادی و نیز نیازهای روز کاربران کار طراحی سایت برای شما انجام می گیرد و همچنین می تواند در رابطه با حرفه های خاص یا انواع مشاغل این نوع طراحی وب سایت را انجام دهید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید