در طراحی سایت باید به این نکته توجه شود که کاربران جدیدی که از سایت شما بازدید می کنند در وهله اول وقت زیادی برای سایت شما نمی گذارند مگر اینکه مطالب صفحه اصلی شما توجه آنها را جلب کند و آنها را به مشتریان دائمی شما تبدیل کند در غیر اینصورت به سایت های دیگر مراجعه می کنند. در این متن سه نکته را در این خصوص به شما یادآوری می کنیم.

چند نکته مهم آموزش طراحی سایت گردشگری 

صفحه اصلی در طراحی سایت


در صفحه اصلی سایت خود به طور مختصر کل محتوای سایت خود را بیاورید تا کاربران جدیدی که وارد سایت شما می شوند به راحتی به محتویات سایت شما دسترسی داشته باشند و از اطلاعات سایت آگاهی پیدا کنند و سردرگم نشوند. رعایت این روش در طراحی سایت باعث می شود تا در صورتی که مطالب جدید را در سایت خود گنجاندید فوراً توسط مشتریانتان دیده شود. در صفحه اصلی سایت می توانید اگر لینک دیگری از آژانس یا شرکت خود دارید آنها را هم بگذارید البته تعداد کم آنها بسیار مهم می باشد و افزایش آنها باعث می شود که کاربران حس کنند سایت شما بیشتر جنبه تبلیغی داشته است.

به روز رسانی اطلاعات در طراحی سایت


در آموزش طراحی سایت این نکته بسیار حائز اهمیت است که شما یاد بگیرید که اطلاعات سایت خود و بخصوص صفحه اصلی آن را به روزرسانی کنید و هر روز مطالب جدید به آن بیفزایید و از آن مهم تر اینکه گذاشتن تاریخ در صفحه اصلی فراموش نشود. این روش باعث می شود تا مشتریان ثابت و آنلاین شما یک ذهنیت خوب از عملکرد شما داشته باشند و به کار و یا محصولات سایت شما اطمینان حاصل کنند. اگر سایت شما مربوط به طراحی سایت آژانس مسافرتی می باشد اهمیت این موضوع بیشتر نمود پیدا می کند و باید همه روزه مطالب جدیدی را راجع به تورهای داخلی و خارجی در آن بگنجانید. اگر تاریخ سایت شما قدیمی باشد در میان مشتریان و کاربران، سایت شما اعتبار خود را از دست می دهد.

 چند نکته مهم آموزش طراحی سایت گردشگری

موفقیت طراحی سایت گردشگری


در صفحه اصلی طراحی سایت می توانید نکات کلیدی بازاریابی به گونه ای ماهرانه جای دهید. این نکات باید بتواند تمامی مزیت های طراحی سایت گردشگری شما را در صفحه اصلی به عرصه ظهور بگذارد. این نکات کلیدی بازاریابی در واقع نوعی رقابت با سایر سایت ها بوده و برتری شما را باید نشان دهد و محصولات و خدمات شما به فروش برسد در غیر این صورت دست بالای دست بسیار است و مشتریان خود را از دست می دهید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید