کلمات کلیدی نقش غیر قابل انکاری در طراحی سایت و بهینه سازی سایت شما دارند. در مورد اهمیت کلمات کلیدی مقالات زیادی را برای شما عزیزان ارائه داده ایم. اما هنوز سوالات زیادی از ما در مورد تعداد کلمات کلیدی استفاده شده به صورت کلی و یا در یک مقاله می شود که ما را بر آن داشت تا توضیحات مختصری را در مورد نحوه استفاده و چگالی کلمات کلیدی در محتوای سایت را تحریر کنیم. چگالی کلمات کلیدی در طراحی سایت و سئو سایت مؤثر بوده و این مشروط است به استفاده صحیح و اصولی از این کلمات و نیز انتخاب درست و با برنامه آنها. از مهم ترین پارامترهای موتورهای جستجو و نیز الکسا در رنک دهی به سایت ها کلمات کلیدی آنهاست.

حجم کلمات کلیدی در طراحی سایت 

میزان چگالی کلمات کلیدی در طراحی سایت


به صورت دقیق نمی توان عددی را مشخص کرد و یا یک درصد را ارائه داد که این میزان کلمات کلیدی در محتوای سایت شما باید به کار برود و تمامی آمارهای ارائه شده بر حسب تجارب کارشناسان سئو سایت و به صورت تقریبی می باشد. شما هنگام تولید محتوا برای سایت خود باید تلاش کنید این محتوا حداقل شامل 310 کلمه باشد و البته یک حداکثر با توجه به میزان اهمیت مطلب برای آن قرار دهید که کاربر از مطالعه آن خسته نشود. تعداد کلمات کلیدی برای مقاله این چنینی که به صورت میانگین حدود 350 تا 400 کلمه می باشد حدود 6 کلمه کلیدی است.

حجم کلمات کلیدی در طراحی سایت 

استفاده مناسب از تیتر محتوای طراحی سایت


مورد بعدی که در مبحث کلمات کلیدی طراحی سایت، اهمیت زیادی دارد و با بررسی تعدادی سایت مشخص شد این مورد را کمتر رعایت می کنند استفاده مناسب از کلمات کلیدی سایت که در محتوای تولید شده به کار رفته است، در تیتر مطلب و سر تیتر های جانبی آن می باشد. سعی کنید اصلی ترین کلمه کلیدی هدف خود را به گونه ای که تیتر شما بی معنی نشود در تیتر مطلب جای دهید. انجام این کار می تواند به گوگل کمک کند که به صورت دقیق تر و یا به اصطلاح هدف دار محتوای شما را در هنگام جستجوی کاربران به آنها ارائه دهد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید