محتوا در سایت بی شک اهمیت بدون مناقشه ای دارد. کار تولید محتوای سایت فقط برای پر کردن سایت نیست و علاوه بر سئو سایت و استفاده لینک های داخلی و ارجاع بک لینک ها می تواند در دسترسی کاربران از طریق موتورهای جستجویی نظیر گوگل به طراحی سایت شما نیز نقش پر رنگی داشته باشد. نوشتن محتوای مناسب و مرتبط برای سایت تا حدی اهمیت دارد که اکثر سایت های مطرح نیروهای تخصصی را برای این امر به کار می گیرند. در این بخش از مجموعه مقالات آموزش طراحی سایت تصمیم گرفتیم نکاتی را برای نوشتن یک محتوای مفید و نقش استفاده از کلمات متداول و رایج و نیز مشکلاتی که استفاده از کلمات ناشناخته به وجود خواهد آورد را مطرح کنیم.

کلمات رایج در تولید محتوای طراحی سایت 

نکاتی برای نوشتن محتوای مناسب در طراحی سایت


استفاده از کلمات جدید و کمتر آشنا برای اکثر کاربران باید در کنار کلمات متداول به کار برده شود زیرا علاوه بر عدم آشنایی بسیاری کاربران با این کلمات، میزان جستجوی آنها در گوگل نیز توسط کاربران بسیار کم است. استفاده از کلمات مترادف و آشنا در کنار کلمات جدید و گاهاً ثقیل باعث می شود که کاربران معنای آنها را بهتر درک کرده و دسترسی راحت تری نیز به محتوای سایت شما داشته باشند. بنابراین پیشنهاد می شود تا زمانی که مجبور نشده اید فقط از کلمات متداول  در طراحی سایت خود استفاده کنید و در صورت اجبار نیز قوائد آن را رعایت و خود را به جای کاربران قرار دهید. در بازاریابی نیز شاید استفاده از کلمات جدید به نظر بسیار جذاب باشد اما کاربران استقبالی از این کلمات نخواهند کرد و بهتر است از کلمات ساده و یا به اصطلاح (همان همیشگی) بهره ببرید.

کلمات رایج در تولید محتوای طراحی سایت 

کلمات متداول در بهینه سازی سایت


در استفاده از کلمات مختلف در تولید محتوای سایت باید اقشار مختلف کاربران و حتی کاربرانی که دارای نا توانایی هایی نظیر نابینایی و نا شنوایی و غیره نیز هستند را در نظر بگیرید. بهینه سازی سایت برای کاربران مختلف باعث افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد و در صورتی که برند و طراحی وب سایت شما به یک سایت شناخته شده و مطرح بدل شود آنگاه با خیال آسوده تری می توانید کلمات جدید را در کنار کلمات آشنا به کار بگیرید و البته باید کاربران جدید را مد نظر قرار دهید. در محتوا تیتر از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین شما باید دو بخش از محتوای خود را به خوبی مورد توجه قرار دهید و به هیچ عنوان از کلمات ناشناخته در آن استفاده نکنید ابتدا تیتر اصلی و سپس تیتر های فرعی مطلب.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید