احتمالاً اگر به شرکت های طراحی سایت مراجعه کرده باشید مشاهده کرده اید که برخی از آنها برای توجیح خوب بودن خود و اثبات برتری سعی می کنند دیگر شرکت های طراحی وب سایت را تخریب کرده و آنها را ضعیف مسئولیت ناپذیر می شمارند. یکی از موارد مهمی که در باره همه شرکت های طراحی سایت باید اطلاع داشته باشید این است در تقسیم بندی این شرکت ها ما می توانیم آنها را به چند دسته قدرتمند و با تجریه و متوسط رو به رشد و ضعیف تقسیم کنیم که برای این تقسیم بندی هم فقط معیارهایی نظیر گستردگی پروژه ها، استفاده از متخصصین، تیم های قوی، سابقه و تعداد پروژه های انجام شده و موارد این چنینی باید در نظر گرفته شود.

رقابت سالم در طراحی سایت 

تخریب شرکت های طراحی سایت


همانگونه که در بالا اشاره کردیم فقط معیارهای مشخص و نیز رضایت مشتریان است که شرکت های طراحی وب سایت خوب و بد را از یکدیگر تفکیک می کند و نباید هنگام مراجعه گول سخنان برخی از دلالان این عرصه را بخورید زیرا طراحی سایت جدای از یک تجارت یک علم است. هر شرکت طراحی وب شامل یک مجموعه می شود که به برنامه نویسان و کارشناسان سئو سایت و بهینه سازی سایت و نیز گرافیک کاران و متخصصین تولید محتوا و سایر کارمندان اداری می شود. با توجه به اینکه هر شرکتی برنامه و راه و روش خود را قبول دارد طبیعتاً کار هر کدام از این شرکت ها با هم متفاوت بوده و باید فقط در حوزه کاری خود صحبت کنند و از خدشه دار نمودن رقبا به صورت ناسالم پرهیز کنند. برای مثال بهتر است از این مورد شروع کنیم که هنگام مراجعه کاربران به شرکت های طراحی وب سایت آنها asp و یا php را ممکن است به شما معرفی کنند و پیشنهاد دیگری که فقط تخصص کارمندان خود را در نظر میگیرند که کار بهتری بتوانند تحویل مشتری دهند. بنابراین اگر تخصص مهندسین شرکت ما php باشد نباید شرکت هایی که بر asp تمرکز دارند را تخریب کنیم.

رقابت سالم در طراحی سایت 

بهترین شرکت طراحی سایت نداریم


کاربران و مشتریان بسیاری هستند که همواره از ما سوال می کنند بهترین شرکت طراحی سایت کدام است. جواب دادن به این سوال کار بسیار مشکل و حتی غیر ممکنی است زیرا هر شرکتی که در ایران وجود دارد در جنبه هایی می تواند از رقبای خود برتر و در جنبه های دیگری ضعیف تر باشد. شاید مؤلفه های کلی نظیر آنچه در بالا اشاره کردیم و نیز رتبه سایت این شرکت ها در گوگل و کلمات کلیدی اصلی آنها نظیر؛ طراحی سایت، طراحی وب سایت، ساخت سایت، طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و ... بتواند تا حدی دسته ای از بهترین شرکت ها را پیش روی ما قرار دهد اما هیچ کدام از آنها را نمی توان در همه جنبه ها برتر دانست. شرکت نونگار پردازش تلاش کرده است با توجه به اینکه قدیم ترین شرکت طراحی سایت ایران محسوب می شود همواره اخلاق را در رقابت با همکاران در اولویت قرار داده و افتخار خود را رضایت مشتریان بداند و نه قضاوت های نا عادلانه.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید