مقالات بسیار زیادی در مورد سئو سایت نوشته ایم و با توجه به اهمیتی که این مهم برای مدیران سایت ها دارد باز هم احساس نیاز می کنیم که در این مورد بیشتر توضیح دهیم. سئو در طراحی سایت، یک مجموعه از دانستنی ها که با یادگیری آنها بتوانید سئو کار شوید یا کار سایت خود را انجام دهید نیست و علاوه بر تجربه و مطالعه منابع معتبر در این مورد باید همراه با آخرین تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو همراه باشید زیرا علاوه بر تغییراتی که در مبانی سئو به وجود می آید و باید آنها را دنبال کنید برخی از روش های سئو سایت که در یک دوره جواب می دهد در دوره ای دیگر ممکن است تأثیر منفی بر سایت داشته باشد. سئو سایت یک سرمایه گذاری بلند مدت می باشد که در صورت اختصاص زمان کافی و هزینه مناسب می توانید نتیجه بسیار خوبی هم در طراحی وب سایت خود و هم در کسب و کار خود بگیرید. اما چند مورد را نیز با هم مرور می کنیم تا با نکاتی در مورد بهینه سازی سایت رایگان آشنا شویم.

سئو سایت رایگان در طراحی سایت 

انکر تکست ها و لینک ها در سئو سایت


در مورد متن های لنگری که به انکر تکست مشهور هستند باید اشاره کنیم که به بخش هایی از محتوای شما که می توان بر روی آنها کلیک کرد گفته می شود. این نوع متن ها در طراحی سایت و سئو سایت اهمیت زیادی دارند و باید با توجه به آخرین بروزرسانی های موتورهای جستجو و الگوریتم های گوگل آنها را سئو و بهینه سازی کنید زیرا برای رتبه بندی سایت شما بسیار مؤثر می باشد. همچنین بدون مقدمه یکی از بخش های اصلی در سئو سایت لینک ها هستند، چه لینک های داخلی و چه لینک های خارجی. اما لینک های شما در برخی از سایت ها این قابلیت را دارند که ویژه شوند یا به اصطلاح داغ شوند. این داغ شدن لینک ها از راه های مختلفی قابل انجام است و اگر به صورت طبیعی انجام شود می تواند تأثیر زیادی بر سایت شما داشته باشد، نیز اگر از راه های غیر اصولی و غیر طبیعی اقدام به داغ نمودن لینک ها کنید یا آنها را تبادل و خرید و فروش کنید نه تنها تأثیر مثبت ندارد بلکه تأثیر منفی بر سایت خواهد داشت.

سئو سایت رایگان در طراحی سایت 

واکنشگرا بودن و جذب کاربران


جذب کاربران و یا افزایش ترافیک سایت نیز روش های مختلفی دارد و می توان با درج محتوای سایت مناسب و ریپورتاژ و تبلیغات کلیکی بازدید واقعی از سایت خود را افزایش دهید. بازدید های فیک هیچ کاربردی در سایت شما نخواهد داشت و حتی می تواند موجب بی اعتمادی گوگل و سایر موتورهای جستجو نسبت به سایت شما شود. راه دیگر برای جذب حداکثر ترافیک در طراحی وب سایت این است که سایت خود را برای تلفن های هوشمند بهینه سازی نمایید. طراحی سایت ریسپانسیو یکی از مسایل مهم در طراحی سایت می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید