ویژگی های پرتال و سایت


در مقاله قبلی با عنوان (تفاوت طراحی سایت با پرتال) در مورد طراحی سایت و تفاوت های آن با پرتال و تعریف پرتال ها، مقدماتی را ارائه کردیم. حال در ادامه به توضیح برخی دیگر از تفاوت هایی که میان طراحی وب سایت و پرتال وجود دارد اشاره می کنیم. در مورد پرتال ها باید بگوییم که دارای محدودیت هستند و بر محتوای سایت تمرکز دارند. در پرتال ها همچنین نیاز به مشاهده و بازدید از طراحی سایت های دیگر نیز حذف شده و با وارد کردن یوزر و پسورد خود فقط می توانید ایمیل خود در یاهو را ببینید. اما در طراحی سایت برخلاف پرتال شاهد گستردگی هستیم و محدودیت های پرتال را نمی بینیم و نیز تمرکز هم فقط بر محتوا نمی باشد.

طراحی سایت و ویژگی های پرتال 

تفاوت طراحی سایت و پرتال از نظر امکانات


تفاوت دیگری که میان ساخت سایت و پرتال وجود دارد این است که در پرتال ها شما آن مواردی را که قصد دارید به آنها دسترسی داشته باشید مشخص کرده و به صورت سازماندهی شده می سازید. در واقع طراحی شما نیز مطابق با همین سازماندهی شما می باشد. در طراحی وب برخلاف پرتال همه محتواها برای کاربران موجود است اما قابلیت تنظیم ندارند و تنها قابلیت آنها این است که کلمات کلیدی را در آنها بیابیم.

طراحی سایت و ویژگی های پرتال 

تمایز طراحی سایت و پرتال


اما اگر دنبال راهکار ساده تر و بهتری برای تشخیص پرتال از سایت هستید باید بدانید که پرتال ها در مورد ویژگی ها بحث می نمایند در حالیکه طراحی سایت ها صرفاً اطلاعات می دهد. اگر خوب به صفحات پرتال ها و طراحی وب سایت ها دقت کنید خواهید دید که پرتال ها شامل تعداد زیادی صفحه هستند و برخی اوقات حتی قابل شمارش نیز نمی باشند در حالیکه سایت ها تعداد محدودی صفحه دارند. وب سایت ها همانند روزنه هایی در دنیای اینترنت می مانند که افراد مختلف می توانند آن را شخصی سازی کرده و هر آنچه که می خواهند در آن ارائه داده و حتی اطلاعات شخصی خود را در ان قرار دهند و حتی از آن به عناون یک ویترین برای ارائه و فروش کالاها و خدمات استفاده نماید. مانند طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی و یا حتی طراحی سایت پزشکی که همگی به عنوان وبسایت شناخته می شوند. نمونه ها پرتال نیز می توان به سایت یاهو اشاهره نمود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید