در مورد عواملی که می تواند به طراحی سایت شما کمک کند تا در رتبه بهتری در رده بندی نتایج گوگل قرار بگیرد می توان موارد زیادی را مطرح کرد. در اکثر مقالات ارائه شده تأکید کرده ایم که تمامی مطالب و نظرات مطرح شده در بهینه سازی سایت و سئو سایت و در مورد رنک گوگل صرفاً حاصل تجارب کارشناسان و متخصصین این حوزه است و هیچ کدام را به صورت مستقیم گوگل و دیگر موتورهای جستجو تأیید نکرده اند. اما تجربه نشان داده است که برخی از راهکارها می تواند باعث شود طراحی وب سایت شما رتبه بهتری داشته باشید. در این نوشتار نیز به برخی ار عوامل غیر مؤثر در رنگ گوکل خواهیم پرداخت.

رنکینگ گوگل در طراحی سایت

محتوا پادشاه سئو سایت


باز هم تکرار می کنیم و شما نیز با ما تکرار کنید که محتوا پادشاه است. در سئو سایت هیچ چیز حتی بک لینک نیز نمی تواند به اندازه محتوای خوب تأثیر گذار باشد. یک محتوای خوب در کوتاه مدت و بلند مدت بر جنبه های مختلف طراحی سایت شما تأثیر خواهد گذاشت. البته بروز رسانی محتوای سایت به صورت مستقیم در رنک سایت شما تأثیری ندارداما این کار باعث می شود که ربات ها یا به اصطلاح خزنده های موتورهای جستجو و به ویژه گوگل در بازده زمانی کمتر به سایت شما بیایند و در نتیجه لینک های سایت شما سریع تر شناسایی شده و محتوای شما نیز زودتر ایندکس می شود. محتوای سایت در زمان نمایش نتایج جستجوی گوگل در کلمات کلیدی نیز اهمیت زیادی دارد. البته یک نکته مهم را همیشه مد نظر داشته باشید که پیج رنک سایت شما متضمن قرار گرفتن در صدر نتایج ارائه شده توسط گوگل نمی باشد و بهترین مثال در این زمینه فیسبوک است که با اینکه پیج رنک 10 را دارا می باشد ولی اصولاً در هنگام جستجو در صفحات جستجو دیده نمی شود.

رنکینگ گوگل در طراحی سایت

لینک های نوفالو در سئو سایت


برخی از وب سایت های معتبر با اینکه رتبه های خوبی دارند اما به شما اجازه می دهند لینک های خود را در آنها منتشر کنید مانند ویکی پدیا، اما دلیل این کار چیست؟ این گونه سایت ها به لینک های ارائه شده امتیازی نمی دهند و در واقع این لینک ها نوفالو No Fallow بوده یعنی مورد تأیید آنها نمی باشد و از این طریق امتیازی به سایت شما داده نمی شود و بهتر است به دنبال لینک های فالو باشید. برخی دایرکتوریها نیز که مورد استفاده گوگل می باشد به این معنا نیست که باعث افزایش پیج رنک شما می شوند و دیموز و یاهو و امثال اینها در رنک گوگل تأثیری ندارند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید