خصوصیات بهترین و موفق ترین طراحان وب سایت (بخش اول)

برای تبدیل شدن به بهترین در هر کار و مرتبه ای نیاز به کسب تجربه و مهارت های لازم مرتبط در آن زمینه است . در طراحی سایت نیز همین طور خواهد بود ، برای اینکه بتوانید به بهترین طراح تبدیل شوید و مهارت های بالایی را بدست آورید نیاز به خلاقیت و تکرار مکررات است تا گام به گام پیش رفته و به تجربه تبدیل شود . همه طراحان خوب و موفق از همان ابتدا اینگونه نبوده اند برای اینکه بتوانند توانایی های خود را در همه زمینه ها بالا برده و اعتماد به نفس لازم را داشته باشند همواره باید از ایده های جدید استفاده کنند . چند نمونه از خصوصیات یک طراح خوب را بیان می کنیم :
1-    یکی از مهمترین خصوصیاتی که برای یک طراح وب وجود دارد این است که بتواند ارتباطی قوی با مشتری ، توسعه دهندگان و سایر همکاران خود داشته باشد با این کار می توان کسب و کار طراحی وب را موفق و زنده نگهداشت.
2-    برای اینکه بتوانید در کار طراحی وب سایت موفق بوده و به رقابت میان طراحان دیگر بپردازید باید به مهارت های دانشی و کاری خود بیافزاید و کار خود را از طرق مختلف مانند تبلیغات ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و .... معرفی کنید .
3-    قبل از شروع هرکاری در هر زمینه ای انجام برنامه ریزی دقیق می تواند در موفقیت آن کار موثر باشد . در طراحی سایت نیز طراح باید قبل از هرچیز برای سرعت بخشیدن در کار از قبل برنامه ریزی کند که این امر با تحقیق در مورد خواسته های مشتری ، نگاه به مهارتهای خود و ... محقق خواهد شد .
4-    یک طراح سایت خوب باید حوصله و صبر کافی برای دریافت پیشنهادات و انتقادات از سمت مشتری را داشته باشد ، چرا که خیلی از این ارزیابی ها می تواند موثر واقع شود .
5-    یک طراح حرفه ای در جهانی که هر روز در حال تغییر بوده باید خود را در حیطه کاری خود بروز نگهداشته و حتما زمانی را برای یادگیری تکنیک های جدید در نظر بگیرد . که از جمله این مهارت و تکنیک ها ، یادگیری جدیدترین روش های کد نویسی است ، که نرم افزارهای آن مرتبا در حال تغییر است .  
6-    یک طراح وب هنگامی که چه به صورت فردی و چه بصورت گروهی کار می کند باید احساس فعالیت و کار را داشته باشد و مانند یک شغل در دنیای واقعی به آن نگاه کند ، زیرا غیر متعهد و دمدمی مزاج بودن به این حرفه لطمه وارد می کند.
باید دانست که به جز مواردی که در بالا گفته شد باید دانست چیزی که یک طراح را به یک طراح حرفه ای تبدیل می کند بدست آوردن تجربه است . داشتن تجربه وسیع و گسترده در زمینه کاری شما کمک می کند در کار خود سرعت و مهارت بیشتری داشته باشید .
طراحی وب سایت با این شرایط موجب بهینه سازی سایت (سئو) می شود.

 

برای موفقیت در امر طراحی سایت باید ارتباطی قوی با مشتری برقرار کرد، مهارت دانشی و کاری زیادی داشت و برنامه ریزی دقیق کرد. طراحی وب سایت با این شرایط موجب بهینه سازی سایت (سئو) می شود.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید