خصوصیات بهترین و موفق ترین طراحان وب سایت (بخش دوم)

همانطور که در مقاله قبلی گفتیم طراحان موفق کسانی هستند که بتوانند در حیطه کاری خود دانش خود را افزایش داده و علم خود را بروز کنند و به تجربیات خود بیفزایند تا بتوانند در زمینه کاری خود بهترین باشند . حال نیز تعداد دیگری از خصوصیات  طراحان را بازگو می کنیم :
7-    یک طراح خوب باید یاد بگیرد که چگونه با دیگران همکاری کرده و با آنها رابطه موثر داشته باشد تا بتواند یک کار تیمی خوب را طراحی کرده و توانایی های خود را با دیگر افراد تیم طراحی هماهنگ کند .
8-    برای داشتن یک طراحی متعادل و خوب که تمامی عناصر آن در صفحه براساس اندازه های از پیش تعیین شده قرار گیرند می توان از گرید بهره برد .
9-    یکی از مهمترین چیزهای در طراحی سایت استفاده از رنگ است. انتخاب رنگ مناسب و مرتبط با زمینه فعالیت وب سایت به خلاقیت و حرفه ای بون طراح باز می گردد . سایت های مختلفی برای انتخاب پالت های رنگ مختلف برای طراحی وب موجود است .
10-    استفاده از فونت و تایپوگرافی زیبا یکی از مواردی است که در ظاهر سایت و جلب نظر کاربران نقش مهمی دارد. برای انتخاب یک فونت مناسب می توان از سایت های آنلاین استفاده کرد مانند MyFonts.com  .
11-    استفاده از اسکچ و ترسیم اولیه سایت یکی از کارهایی است که طراحان هنگام شروع کار و زمانیکه که ایده ای به ذهنشان می رسد انجام می دهند . برای اینکار می توان از قلم و کاغذ و یا ابزارهای آنلاین مانند Cacoo.com  ، MockFlow.com ، Google Drawings (http://www.google.com/drive/apps.html#drawings)   و ... استفاده کرد .
12-    کپی کردن از روی طرح های قبلی و معروف و خلق دوباره آنها می تواند یکی از راههای کسب تجربه  ، بالا بردن تکنیک و تبدیل شدن به یک طراح موفق باشد .
13-    تزئین محل کار یکی از مواردی است که به الهام گرفتن طراحان کمک زیادی می کند،می توانید با تزئین اتاق کار خود با انواع رنگ ها ، نمونه کارها و ... این کار را انجام دهید .
14-    یک طراح می تواند برای جلب مشتری و تبادل اطلاعات با کاربران و اینکه آموخته ها و مهارت های خود را به دیگران نیز آموزش دهد می تواند از یک وبلاگ شخصی استفاده کند .
کلام آخر ، برای اینکه به دیگران نشان دهید که هنوز در این حرفه مشغول هستید یک گالری از نمونه کارهای خود را جمع آوری کرده و نگهدارید زیرا این کار  کمک موثری به برقراری ارتباط شما با مشتریان می کند . برای اینکه یک طراح خوب و موفق باشید همواره از سایت های موجود دیگر بازدید و از آنها الهام بگیرید .
برای اینکه یک طراح خوب باشید هیچوقت تسلیم نشوید زیرا موفقیت در هرکاری نیاز به صبر و تلاش و کوشش دارد.

برای طراحی سایت، طراح باید به صورت تیمی کار کند، از رنگ های مختلف در وب سایت استفاده نماید، در طراحی وب از فونت های زیبا استفاده کند، دارای یک وبلاگ در سایت خود باشد و... .

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید