همواره تأکید کرده ایم که در طراحی سایت باید از مباحث جزئی به سادگی گذر نکنید. برخی از این موارد نه تنها جرئی نیستند بلکه اهمیت بسیار زیادی در طراحی وب سایت دارند. تجربه نشان می دهد که افراد اصولاً چندان موافق پاک کردن کش نیستند و به صورت ناخوداگاه از این کار امتناع می ورزند. دلایل مختلفی نیز می توان برای این تعلق خاطر به کش بیان کرد از نگرانی بابت از دست دادن برخی سایت ها تا عدم آگاهی از نحوه پاک کردن کش در طراحی سایت و حتی فراموش کردن این کار. در این نوشتار از مقالات آموزش طراحی سایت به دلایل اهمیت پاک کردن کش خواهیم پرداخت و چگونگی این کار را نیز در مقالات بعدی برای سیستم های مختلف توضیح خواهیم داد.

اهمیت پاک کردن کش در طراحی سایت 

لزوم پاک کردن کش در طراحی سایت


زمانی که شما بعد از طراحی سایت و سئو سایت و انجام تلاش های فراوان قصد دیدن نتایج کارتان را دارید در میان ناباوری مشاهده می کنید که تغییری اعمال نشده و این موجب دلسردی و بی انگیزگی شما می شود. علاوه بر اینکه با این کار برای خود به وجود خواهید آورد آنالیزورها را نیز دچار مشکل خواهید کرد. در نظر بگیرید که انبار سیستم شما در واقع همان کش شما می باشد و در واقع زمانی که یکبار یک صفحه را در سیستم خود باز می کنید این صفحه در انبار سیستم شما ذخیره شده و در مراحل بعد چون دم دست است زودتر از سایر صفحات به شما ارائه می شود. این کار نیز بی دلیل نیست و به این خاطر است که هر بار وارد صفحه ای می شوید زمان زیادی صرف باز کردن تصاویر آن نشود و از خود سیستم شما بارگذاری با سرعت بالاتری انجام بگیرد.

اهمیت پاک کردن کش در طراحی سایت 

مزایای پاک کردن کش در طراحی سایت


هر چند که کش باعث می شود صفحات سایت ها در سیستم شما با سرعت بالاتری بارگذاری شود ولی مشکلاتی نیز برای شما در پی خواهند داشت از جمله پایین آمدن عملکرد سیسم شما. البته با پاک کردن کش تمامی مشکلات موجود حل خواهد شد و سایت های قبلی نیز در نسخه جدید باز خواهند شد. اما مشکلی که برای آنالیزور ها به وجود می آید این است که در صورت اعمال تغییرات فراوان در سایت شما باز هم نمی توانید در سیستم خود آن را مشاهده کنید و کارشناسان سئو سایت را مورد تردید قرار حواهید داد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید