در مقاله پیشین به برخی تفاوت ها و شباهت های طراحی سایت و توسعه سایت اشاره کردیم. همچنین ذکر کردیم که اصولاً و متاسفانه در زبان فارسی سهواً این دو را به جای یکدیگر به کار می برند که باعث می شود کسانی که علاقه مند به طراحی سایت و در حال کسب اطلاعات در این زمینه هستند دچار سردرگمی شوند. در ادامه توجه شما را جلب می کنیم به نکات دیگری که باید در مورد طراحی وب سایت و توسعه سایت اطلاع داشته باشید و البته تأکید می کنیم که در اینجا منظور طراحی سایت به صورت کُلی بوده و طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت تهران و انواع طراحی سایت را شامل می شود.

تفاوت طراحی سایت با توسعه سایت بخش دوم

نکاتی مهم در توسعه و طراحی سایت


از عملکردهای یک سایت که می تواند تفاوت را بین طراحی وب سایت و توسعه سایت باشد می توان به جاوا اسکریپت ها اشاره کرد که در مرورگر کاربران اجرا می شود و می تواند افکت های جالب و جذابی را خلق کند که توجه کاربران را جلب کنند. قابلیت استفاده از مهم ترین قابلیت های هر سایتی می باشد که کاربران سایت می توانند آن را مشاهده کنند. این مؤلفه می تواند شامل بخش هایی مانند منو های کاربر پسند، سرعت لود شدن و بالا آمدن سایت، انتقال کاربران از طریق منو ها به اهداف مورد نظرشان و کارکرد صحیح بخش های مختلف سایت باشد.

تفاوت طراحی سایت با توسعه سایت بخش دوم

تفاوت طراحی سایت و توسعه آن


شاید مشکل اصلی که باعث پیچیدگی تشخیص تفاوت میان طراحی سایت و توسعه سایت می شود پیوندی است که میان این دو وجود دارد. طراحی سایت معمولاً مواردی مانند ساخت مطالب و قالب سایت را شامل می شود، در حالیکه توسعه وب به ساخت عملکرد سایت و آزمایش قابل استفاده بودن آن می شود. کارشناس طراحی سایت باید علاوه بر برنامه نویسی وب به طراحی گرافیک و سئو سایت نیز آشنایی داشته باشد این در حالی است که برنامه نویسان توسعه وب سایت عملکردهای یک وب سایت را برنامه نویسی می کنند، ولی تمام برنامه نویسی ها باید در چهارچوب HTML در صفحات جایگذاری می شوند. با این اوصاف حضور هر دو طیف باید در کنار هم حضور داشته باشند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن کار طراحی وب سایت و توسعه آن و انجام آزمایش ها و تست های بعد از اتمام طراحی سایت را انجام دهند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید