در نوشتار پیشین به تعریف و انواع فروشگاه سازها در طراحی سایت پرداختیم و چند مورد از امکاناتی که پرستاشاپ در طراحی سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار می دهد را توضیح دادیم. در ادامه نیز موارد و امکانات دیگری را در ارتباط با طراحی سایت با پرستاشاپ را توضیح خواهیم داد که امیدواریم بتوانیم تصویری جامع از این سیستم در طراحی سایت را ارائه کرده تا شما عزیزان بتوانید برای انتخاب سیستم مورد نظر خود تصمیم بهتری را بگیرید. در بخش طراحی سایت تهران اصولاً مشتریان ما سوالات فراوانی در مورد امکانات استفاده از طراحی سایت با پرستاشاپ دارند که ما را برآنه داشت تا مواردی را مرور نماییم.

 طراحی سایت با پرستاشاپ بخش دوم

ویژگی های طراحی سایت با پرستاشاپ


همانگونه که اشاره کردیم در هر کدام از سیستم های فروشگاه ساز می توانید امکانات متعدد و  ویژگی های متنوعی را مشاهده کنید و با توجه به نیازهای خود یکی از آنها را انتخاب کنید. از ویژگی هایی که طراحی سایت با فروشگاه ساز پرستاشاپ می تواند در اختیار شما قرار دهد امکان بروز رسانی آن می باشد که می توانید به آسانی به نسخه های جدید که دارای امکانات بیشتری است دسترسی داشته باشید. دیگر ویژگی مهم پرستاشاپ انعطاف پذیری بسیار بالای آن است که حاصل برنامه نویسی های بهینه می باشد. برای مدیر یک طراحی سایت فروشگاهی اهمیت زیادی دارد که به تمامی امکاناتی که ممکن است نیاز پیدا کند دسترسی داشته باشد. با این اوصاف طراحی سایت فروشگاهی با پرستاشاپ می تواند یک طراحی حرفه ای و بی نقص را برای شما به ارمغان بیاورد و با توجه به متن باز بودن این سیستم امکان این فراهم می باشد که حتی فراتر از امکانات سیستم هم گام بردارید.

طراحی سایت با پرستاشاپ بخش دوم 

امکانات طراحی سایت فروشگاهی با پرستاشاپ


در ادامه به صورت موردی به بررسی امکانات موجود در طراحی سایت با سیستم پرستاشاپ خواهیم پرداخت. این موارد شامل؛ محصولات و کالاها به راحتی قابل مدیریت می باشند. می توانید در فروشگاه خود یک منو و دسته بندی منظم را به وجود بیاورید و تعداد بی نهایت محصول را به نمایش بگذارید. استفاده از تصاویر نیز محدودیتی ندارد و حتی می توان برای هر محصول تمامی جزئیات را وارد نمود. سئو سایت در این سیستم به خوبی قابل انجام بوده و می توانید برای کاربران این امکان را فراهم نمایید که نظرات خود را در هر محصول درج نمایند و آنها را مدیریت کنید. استفاده از قالب های مختلف و درگاه های پرداخت متفاوت و نیز استفاده از تعداد زیادی زبان از دیگر امکانات پرستاشاپ می باشد و موارد بسیار دیگری که در این سیستم فروشگاه ساز می توانید به عنوان مدیر در اختیار داشته باشید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید