استفاده از قالب های آماده در طراحی سایت، موجب کاهش بازدید از وب سایت می شود..

صدمه به کسب و کار شما با طراحی سایت های قالب آماده

امروزه کاربران و خریداران در اینترنت به گروهی دانا تبدیل شده اند که به هرنوع وب سایتی که می رسند برای آنها مشخص است که آن وب سایت قالب آماده است یا نه زیرا بسیاری از اینگونه وب سایت ها رادیده اند . مطمئناً اکثر سایت های کوچک و بزرگی که دارای رنکینگ بالا در موتورهای جستجو هستند از این دسته سایت ها نخواهند بود . اگر شما سایتی دارید ولی به آنچه هدف شما بوده است نرسیده اید شاید دلیل آن طراحی سایت آماده template باشد .
طراحی اینگونه سایت ها شاید دارای تصاویری زیبا باشد ولی نمی توان خیلی آنها را ویرایش کرده و مطلب اضافه نمود و در نتیجه خواسته و نیازهای مشتریان را جوابگو نخواهد بود .  
همانطور که می دانید یکی از اصل های اساسی در موتورهای جستجو که آنها نیز تحت سلطه گوگل می باشند ، محتوای وب سایت است . موتورهای جستجو به طور مرتب محتوای تمامی وب سایت ها را بررسی می کند تا از هرگونه تغییرات بوجود آمده اطلاع پیدا کنند که در صورتی که به وب سایت خود مطالبی جدید اضافه کرده باشید اجازه نمی  دهد مطالب وب سایت بی فایده و قدیمی به نظر برسد و همیشه بروز خواهد بود . اگر تنها تفاوت وب سایت شما در نوع مطالب می باشد و طراحی آن مانند بسیاری از سایت ها به صورت قالب آماده می باشد موتورهای جستجو به سایت شما ارزش کمتری خواهند داد. اینگونه سایت ها مشابه وب سایت پشتیبانشان هستند و دارای شماره ID برای بررسی ترافیک و ردیابی نیستند به همین دلیل شانسی برای هدایت مشتریان به وب سایت نخواهند داشت .
چیزی که برای موتورهای جستجو مهم بوده و باعث می شود که کاربران را به سایت شما هدایت کند به روز شدن محتوای وب سایتی است که کلمات کلیدی مربوط به همان موضوع را داشته باشد و باعث می شود که سایت شما را به عنوان یک منبع مهم از اطلاعات بشناسد . وقتی که این کار انجام می گیرد و سایت شما به روز می شود مشتریان متوجه خواهند شد که سایت شما یک قالب آماده نیست و مکانی است که می توانند به اهدافشان رسیده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورند . در دنیایی که اکثر افراد جستجوهای خود را در اینترنت انجام می دهند اگر بتوانند اطلاعات خود را در سایت شما پیدا کنند در وب سایت شما مانده و از صفحات بازدید می کنند و این کار باعث رونق کسب و کار شما خواهد بود، اما اگر نتوانند به هدف خود برسند و حرکت در صفحات برای آنها مشکل باشد با همان سرعتی که به سایت شما وارد شده اند از آن خارج شده و این در بازاریابی اینترنتی شما نیز تأثیر منفی خواهد داشت .
بهترین روش ها در طراحی وب سایت کارآمد که باعث ایجاد رابطه قوی بین مشتریان و شما می شود ، طراحی با گزینه های برنامه نویسی شده است که تمامی جنبه های کسب و کار در آن در نظر گرفته شده باشد .

چیزی که برای موتورهای جستجو اهمیت دارد و باعث می شود که کاربران را به بازدید از سایت شما هدایت کند محتوای به روز شده سایت شماست . سایت های قالب آماده قابلیت اضافه کردن و ویرایش مطالب را ندارند و به این خاطر برای موتورهای جستجو اهمیت چندانی ندارند پس در نتیجه استفاده از آنها باعث کاهش ترافیک وب سایت شما خواهد شد .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید