برای بازاریابی وب سایت می توان از شبکه های اجتماعی استفاده کارآمدی کرد.

چند مورد  از باورهای غلط در بازاریابی شبکه های اجتماعی

امروزه بیش از نیمی از مردم دنیا در شبکه های اجتماعی عضو بوده و می توان بازاریابی خوبی در این رسانه ها داشت هرچند که باورهای اشتباه و زیاده گویی های زیادی نیز درباره آنها وجود دارد .
یکی از باورهایی که در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد این است که مشتریان شرکت های تجاری از آن استفاده نمی کنند ، که این باور غلط است . بهترین راه پیدا کردن مشتریان پیوستن به آنها در شبکه های اجتماعی و آپلود لیست ایمیل آنهاست . اگر حداقل 20 درصد از مخاطبین شما در این شبکه ها وجود داشته باشند بهتر است که شما نیز درگیر این بازاریابی شوید و با آنها از این طریق ارتباط برقرار کنید .
اگر در شبکه های اجتماعی حضور دارید ممکن است چیزهای بدی در مورد تجارت شما گفته شود که بهرحال همیشه حرفهای نامربوط زیادی در مورد کسب و کارها وجود داشته . اگر در این رسانه های اجتماعی حضور  نداشته باشید نمی توانید از بزرگی مشکل خود آگاه شوید . متخصصینی در این راستا وجود دارند که شرکت های تجاری و کسب و کارهای آنلاین را در مورد شبکه های اجتماعی بررسی می کنند و کمک می کنند که در مسیر اصلی قرار گیرند و راه مبارزه با این بدگویی ها عدم حضور در آنها نبوده بلکه  باید خود در جریان رسانه های اجتماعی قرار بگیرید .
بسیاری از شرکت ها به دلیل باور های غلط در مورد شبکه های اجتماعی و اینکه این رسانه ها در مسیر اصلی بازاریابی قرار ندارند بخش اعظم مشتریان و بازار هدفمند خود را از دست می دهند . یکی از فراگیر ترین این رسانه ها فیس بوک است که علاوه بر فرصت های بازاریابی موجود در آن متخصصین این حوزه می توانند تبلیغات هدفمندی برای مخاطبان این رسانه براساس رابطه ، سن ، وضعیت شغلی ، محل جغرافیایی و ... ایجاد کنند . یکی از باورهای اشتباه دیگری که در مورد این نوع بازاریابی وجود دارد عدم اندازه گیری نتایج بازاریابی است که باید گفت  ابزارهایی وجود دارد که می توان نتیجه بازاریابی در این رسانه های اجتماعی را اندازه گیری کرد . توسط این ابزارها می توان فهمید که کاربران از چه طریق وارد وب سایت شما شده اند و آیا در آن صفحه خرید انجام شده یا خیر ، و حتی ترافیک وب سایت شما را نیز  تعیین می کند . قابلیتی که در این گونه رسانه ها وجود دارد و دیگر رسانه های اجتماعی مانند روزنامه ، تلویزیون و ... آن قابلیت را ندارند نظارت و بررسی جوانب مثبت بازریابی شبکه های اجتماعی ترافیک سایت را نیز مورد بررسی قرار داده و مشخص می کند که چه رسانه آنلاینی در فروش تأثیر بیشتری خواهد داشت .

یکی از راههای داشتن بازاریابی اینترنتی موفق و هدایت مشتریان به وب سایت ها حضور در شبکه های اجتماعی است، که باید بدون در نظر گرفتن باورهای غلطی که در استفاده از آنها وجود دارد پا به عرصه گذاشته و از آنها برای بالا بردن ترافیک وب سایت خود بهره ببرید . 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید