طراحی سایت امروزه یک عرصه ی گسترده و پر رقابت مبدل شده است و شاید یکی از موضوعاتی که ذهن هر کاربری که قصد دارد یک طراحی سایت داشته باشد را درگیر خودش می کند این است که چرا این میزان از تفاوت قیمت وجود دارد. موضوع هزینه طراحی سایت حرفه ای را با این مثال آغاز می کنم که شما می خواهید یک پرتره از چهره ی خودتان داشته باشید و عده ی بسیاری از نقاشان حضور دارند طبیعی است که شما می توانید این کار را به یک نقاش مبتدی بسپارید و یک اثر معمولی تحویل بگیرید و یا این کار را به یک نقاش چیره دست بسپارید و یک اثر ماندگار و بسیار زیبا و حرفه ای داشته باشید.

هزینه طراحی سایت حرفه ای 

اهمیت طراحی سایت حرفه ای


در طراحی سایت نیز با توجه به چندین مؤلفه و میزان نیاز به برنامه نویسی و غیره هزینه طراحی سایت مشخص می شود. بنابراین تعیین هزینه طراحی سایت حرفه ای بر حسب چند متغیر است که در ادامه توضیح می دهیم. طراحی سایت هم مشابه مثال ذکر شده است. انتخاب با شماست و شما آزاد در انتخاب هستید. وقتی شما یک سایت فروشگاهی داشته باشید که مخاطبی ندارد و به دلیل نداشتن پشتیبانی درست تلفن های شرکت شما تماسی نداشته باشد و عملاً طراحی سایت فروشگاهی شما فروشی نداشته باشد یعنی عملاً یک سایت ناکارامد تحویل گرفته اید و البته این یعنی هدر رفت وقت و زمان و هزینه شما.

هزینه طراحی سایت حرفه ای 

قیمت طراحی سایت حرفه ای


واقعیت این است که هزینه طراحی سایت حرفه ای به مراتب بالا خواهد بود و شما در این زمینه آزاد خواهید بود که یک سایت متوسط و یا حتی یک سایت حرفه ای داشته باشید. یک سایت حرفه ای به مراتب دارای سرعت لود شدن بالا و در دسترس بودن مطالب هر چه بهتر برای مخاطب، سئو سایت مناسب و برنامه ها و ماژول های اختصاصی و کد نویسی و گرافیک خاص است و مخاطب در چنین محیطی جذب سایت شما خواهد شد. یکی از کارهایی که شرکت های طراحی سایت برای شما انجام می دهند گرفتن مخاطب برای شما و همچنین بالا بردن مخاطب ورودی برای سایت شما است و اینها از تکنیک های افزایش بازدید و یا سئو سایت می باشد که شما در صورت سفارش یک سایت ارزان از یک شرکت نامعتبر در واقع خود را از این امکانات و پشتیبانی ها محروم نموده اید.

هزینه طراحی سایت حرفه ای 

نقش نونگار در طراحی سایت حرفه ای


امروزه تعرفه های طراحی سایت به عوامل و پارامتر های بسیار زیادی وابسته است و از چند صد هزار تومان تا چندین میلیون تومان متفاوت خواهد بود. همچنین این هزینه ها می تواند شامل طراحی سایت به تنهایی و یا طراحی و بهینه سازی سایت توأمان باشد. ما و همکارانمان در شرکت نونگار پردازش از سال 1379 با رشد روز افزون وب در ایران همگام با کاربران دنیای مجازی ایران بوده ایم. اما چیزی که برای ما و تیم نونگار پردازش در اولویت است دقت و کیفیت است و نیز داشتن رضایت کارفرمایان که همواره به آن مفتخر بوده ایم.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید