استفاده از گوگل پلاس در سایت موجب بهینه سازی سایت و بهبود سئو سایت می شود.

مفهوم گوگل 1+  و تآثیر آن در سئو !

گوگل بزرگترین موتور جستجویی است که در سالهای گذشته علاوه بر حضور گسترده در بازار جستجو بیشترین بازار آنلاین را به تنهایی در دست داشته است . فیسبوک نیز که تازه وارد در اینترنت است یکی از شبکه های اجتماعی محبوب شده و دارای میلیون ها عضو می باشد و خود را به بازار گوگل نزدیک کرده و یک تهدید برای بازار تبلیغات آنلاین گوگل به حساب می آید . دلیل آن این است که شیوه تبلیغات در گوگل گونه ایست که بر روی خواسته های افراد تمرکز می کند با استفاده از Search Queries ولی فیسبوک این امکان را به تبلیغ کنندگان می دهد که رفتارهای مخاطبین را بررسی و مورد هدف قرار دهند و از آن استفاده کنند . بازاریابان فیسبوک می توانند انتخاب بسیار دقیقی بر روی مخاطبین از طریق سن،سطح تحصیلات ، شغل ، مکان ، جنسیت و .... داشته و با انتخاب یک یا تمامی متغیرهای گفته شده بهبود قابل توجهی از ROI در مقابسه با بازاریابی ها و جستجوی های آنلاین معمولی داشته باشند .
به این د لیل بود که گوگل+  پا به عرصه گذاشت که بسیار شبیه به فیسبوک بوده و قابلیت ساخت پروفایل و ارتباط با دوستان را برای افراد برآورده کرده و توانست 10 میلیون کاربر بگیرد ، و برای اینکه کاربران بتوانند صفحه  مورد نظر درباره آن مفهوم ، ایده ، محصولات و ... را تأیید کنند و در شبکه پخش کنند، دکمه گوگل 1+ در نظر گرفته شد که  مانند like در فیسبوک عمل می کند .
به طور رسمی اعلام نشده اما این دکمه بر شیوه نتایج جستجوی کاربران در موتورهای جستجو تأثیر گذار خواهد بود . ارتباطات و اتصالات یک کاربر که در تاریخجه 1+  موجود است در آینده در لیست نتایج جستجو تغییر و ارتقاء خواهد یافت که این تغییرات بسته به اعتبار و میزان ارتباط آن وب سایت با نتایج جستجو خواهد بود . اینکه از چه زمانی این سیگنال جدید گوگل در نتایج موتورهای جستجو نفوذ می کند سوال سختی است ، اما احتمال اینکه به یکباره گوگل + و دکمه 1+ به یک توده مهم در گوگل تبدیل شود  بسیار است . این احتمال می رود که نتایجی که شما آن را 1+ کرده اید در نتایج رتبه های بالا قرار گرفته و انتظار می رود به یکی از عوامل رنکینگ سایت در موتورهای جستجو تبدیل شود .
هم اکنون سیگنال های 1+ فقط در مورد نفوذ در نتیجه جستجوهای شخصی کاربران مورد استفاده قرار می گیرد . متخصصان سئو و توسعه دهنگان وب سایت شما باید 1+ را به شما معرفی کنند ؛ این دکمه را در جای مناسبی از سایت خود قرار دهید ، قرار دادن آن در سایت صدمه ای به نام تجاری و یا طراحی وب سایت شما نخواهد زد . می توانید با مخاطبین و مشتریان خود ارتباط برقرار کنید تا مطمئن شود که آنها شمارا 1+ کرده اند ، هرچه سریعتر این کار را انجام  دهید نتایج آن را در رنکینگ وب سایت تان سریعتر مشاهده خواهید کرد . همچنین خواهید دید که این کار چه تاثیری در سئو سایت شما و بهینه سازی سایت تان خواهد گذاشت.

گوگل بر اساس خواسته های کاربران به یافتن سایت ها و بازاریابی آنلاین می پردازد. همچنین برای مبارزه با رقیب خود یعنی فیسبوک، شبکه اجتماعی به نام گوگل پلاس را ایجاد کرد و دکمه 1+ را برای آن در نظر گرفت. با استفاده از این دکمه کاربرانی که پست مورد نظر موجود در وب سایت مورد پسندشان بوده به آن امتیاز مثبت می دهند و این امر موجب بهینه سازی سایت و افزایش سئو سایت می شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید