با رعایت قوانین سئو  می توانید رنکینگ وب سایت خود را حفظ کنید و در واقع با رعایت قوانین بهینه سازی، سایت شما همیشه جایگاهی بالا در موتورهای جستجو خواهد داشت.

با رعایت قوانین سئو ، رنکینگ وب سایت خود را حفظ کنید

گاهی اوقات صاحبان برخی وب سایت ها و یا متخصصین سئو دچار این مشکل می شوند که به طور ناگهانی  رتبه سایت شان در نتیجه موتورهای جستجو افت پیدا می کند . دلایل متعددی وجود دارد که باعث بروز این مشکل می شود از جمله آنها اینکه ممکن است سایت شما به دلیل رعایت نکردن قوانین بهینه سازی سایت جریمه شود . گوگل از طریق وب مستر می فهمد که چه مواردی باید توسط متخصصین سئو رعایت شود و اگر متوجه شود که سایت شما قوانین را به درستی رعایت نکرده از رتبه سایت شما کاسته می شود و یا ممکن است از فهرست گوگل حذف شوید ، برای جلوگیری از این کار باید راهنمای وب مستر گوگل را دوباره بخوانید و هرگونه تخطی که انجام شده را رفع نمایید و فایل تجدید نظر را برای گوگل بفرستید .
اگر شما معنای سئو را به طور واقعی درک کرده اید و کارهای سئو انجام می دهید باید تمام مدت از مسائل جدیدی که در مورد سئو و موتورهای جستجو ایجاد می شود آگاه باشید زیرا با تعداد روبه  رشد وب سایت ها موتورهای جستجو مجبور هستند برای جلوگیری از اسپم ها تغییراتی در الگوریتم های خود بدهند . ولی اگر دیدید وب سایت شما قرار نیست با تغییر الگوریتم ها تغییری کند ولی این امر بر روی وب سایت شما تأثیر می گذارد ، می توانید مشکلاتتان را در تالار گفتگوی وب مستر ها بنویسید و اغلب مشکلات با این روش حل می شود ، اما اگر هیچ راهی برای ادامه استفاده از تکنیک های قبلی وجود نداشت حتما روش های خود را تغییر دهید . یکی دیگر از مسائلی که ممکن است باعث پایین آمدن رنکینگ سایت شما به طور ناگهانی شده باشد این است که شخصی محتوای سایت شما را دزدیده و یا خراب کرده باشد و آنها را در جای دیگری استفاده کرده باشد وقتی این اتفاق بیافتد موتور جستجو رتبه هر دو سایت را کاهش می دهد ولی هنگامیکه متوجه شد که چه سایتی محتوا را کپی کرده رنکینگ وب سایت شما باز خواهد گشت . ولی شما باید ابتدا با خرابکاران تماس بگیرید و اگر مشکلتان حل نشد به وب سایت آنها ایمیل بزنید و در DMCA تشکیل پرونده بدهید و یا اینکه موضوع را به دادگاه اطلاع دهید تا زمانی که مشکلات شما حل شود . خود شما نیز برای سایت تان باید این قانون را رعایت کنید و از مطالب تکراری و کپی در سایت تان استفاده نکنید .
در بعضی مواقع پیش می آید که رنکینگ سایت  شما به دلیل پیشی گرفتن رقبایتان پایین می آید ، باید تحقیق کنید و ببینید آنها در چه مواردی از شما پیشی گرفته اند و از چه لینک ها و کلمات کلیدی استفاده کرده اند و نواقص سایت خود را حل کنید .
موردی که باید دائما بررسی شود لینک هایی هستند که در وب سایت شما وجود دارند ، ممکن است بعضی اوقات حذف شدن لینک هایی در سایت شما که موقعیت های بالایی در گوگل از سایت شما دارند در نتیجه رنکینگ وب سایت شما تأثیر منفی داشته باشد ، اگر این اتفاق افتاد باید لینکها را مجددا برگردانید.
وجود لینک های شکسته و خطا در کدهای HTML و اختلالات ساختاری دیگر در سایت شما موتورهای جستجو در یک بازه زمانی قادر به جستجوی وب سایت شما نخواهند بود و این باعث پایین آمدن رنکینگ سایت شما خواهد شد . با داشتن یک معماری وب سایت بی عیب و نقص می توانید رنکینگ سایت خود را حفظ کنید .

با عدم رعایت قوانین سئو، وب سایت شما دچار افت جایگاه در گوگل خواهد شد. بنابراین بهینه سازی سایت باید توسط افراد متخصص و باتجربه انجام شود. با رعایت قوانین سئو، سایت شما همیشه دارای جایگاه بالا در موتورهای جستجو خواهد بود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید