قراردادن ویدئو در وب سایت علاوه بر بهینه سازی سایت موجب جذب کاربران می شود. این موضوع باید در طراحی سایت در نظر گرفته شود.

چگونگی بهینه سازی سایت با فایل های ویدئویی

وجود ویدئو در وب سایت تاثیر زیادی بر رنکینگ سایت دارد ، در این مقاله می خواهیم به مواردی اشاره کنیم که باید قبل از گذاشتن ویدئو در وب سایت به آن توجه شود .
باید گفت از زمانی که گوشی های هوشمند و اینترنت های پرسرعت وارد دنیای اینترنت و دنیای مجازی شدند انتظارات بازدیدکنندگان از محتوای سایت ها بالا رفته و انتظاری بالاتر از محتوای استاتیک دارند . یک راه بسیار عالی برای افزودن تعاملات به وب سایت شما و اینکه در کاربران یک دید جدید نسبت به محتویات سایت خود بوجود آورید ، استفاده از ویدئوهاست. این روش برای سایت هایی که خدمات و یا محصولات بصری ارائه می دهند بسیار مناسب است ، مانند شرکت های مد . استفاده از ویدئوها نظر مشتریان بیشتری را به بازدید و ماندن در سایت جلب خواهد کرد . آمار بدست آمده نشان داده که ویدئوها 53 بار بیشتر از وب سایت های سنتی در رنکینگ سایت تاثیر دارند . بارگذاری ویدئوها در یوتیوب و بهینه سازی محتوای ویدئو از راه های دیگری برای ترافیک موتور جستجو و در نتیجه بهینه سازی سایت خواهد بود ، به این صورت که ویدئوها را با توضیحات ، تگها و عناوین مناسب و اینکه ویدئو درباره چیست در وب سایت تان قرار دهید و نقشه سایت را از طریق ابزارهای گوگل وب مستر به گوگل معرفی کنید . برای اینکه بهتر در گوگل دیده شوید از کلمات کلیدی و تگ های ویدئویی خاصتری استفاده کنید . و همچنین بارگذاری ویدئو در یوتیوب شما را به بازدیدکنندگان جدید معرفی خواهد کرد و چیزی که کمک می کند تا ویدئوی شما به عنوان ویدئوی مرتبط با دیگر ویدئوها به نمایش در آید استفاده از کلمات کلیدی درتگ های عناوین  و توضیحات خواهد بود .
نکته ای که باید در استفاده از ویدئوها در طراحی سایت به آن دقت کرد  این است که همه کاربران به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند و استفاده از ویدئو باعث می شود که سرعت به طور قابل توجهی کم شود و بسیاری از کاربران نیز وجود دارند که ویدئو را دوست ندارند پس باید ویدئوی شما فشرده  و کوتاه باشد تا زمان بارگذاری به حداقل برسد و ویدئو حالت نمایش خودکار را نداشته باشد .
و در آخر به این نکته توجه کنید که اگر از کلمات کلیدی و تگ های مناسبی استفاده نکرده باشید برای بازدید کنندگانی که با استفاده از فید به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند مشکل ایجاد خواهد شد ، پس  اطمینان حاصل کنید که تگهای alt و توضیحات در جای خود به کار رفته باشند و دید خوبی از اینکه چه چیزی می خواهد به نمایش درآید را ارائه دهند .  

استفاده از ویدئوی آنلاین در وب سایت، علاوه بر بهینه سازی سایت شما موجب جذب بازدید کنندگان سایت می‌شود. بنابراین در طراحی سایت لازم است از اینگونه ویدئوها استفاده کرد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید